אינטרנט בבית עם סים – למה ואיך?

אינטרנט בבית עם סים – למה ואיך?

 

החזון שלנו, אתר זורו, הוא שהציבור הישראלי יוכל להנות משירותי תקשורת איכותיים במחירים המשתלמים ביותר. הזמן עושה את שלו, הטכנולוגיה מתפתחת ושירותי תקשורת הופכים נגישים וזולים יותר, אבל זה לא תמיד קל למצוא דרכים להוזיל עלויות.

 

ובכן, היום אנחנו רוצים לדבר על שיטה שרק מעטים מכירים ועוד מעטים יותר משתמשים בה – רשת אינטרנט ביתית המבוססת על סים של חברות סלולר. השיטה לא מתאימה לכל משקי הבית, ובהמשך גם נסביר למי היא כן מתאימה ומה המגבלות שלה. אבל אם היא כן מתאימה לכם, תוכלו להוזיל את עלויות האינטרנט הביתי שלכם בצורה משמעותית, וזה כאמור בדיוק מה שאנחנו מנסים לעזור לכם לעשות באתר זורו.

 

אז איך זה עובד ולמה זה כדאי (ולמה לא)? כל התשובות – בפנים.

 

איך גולשים בבית על סים של טלפון?

 

כשרוצים לגלוש דרך המחשב, ה-smart TV או כל מכשיר אחר על הרשת הסלולרית, יש שתי אפשרויות עיקריות לעשות את זה:

 

  • להשתמש בראוטר מתאים שכולל מקום יעודי לכרטיס סים שכולל חבילת סלולר של חברת תקשורת שבה קיים נפח גלישה כלשהו.
  • לפתוח "נקודה חמה" בטלפון.

אין טעם להיכנס לפרטים לגבי האופציה השניה – פתיחת נקודה חמה או Hotspot למי שמשתמש בממשק באנגלית, היא פעולה פשוטה. האופציה הראשונה, שימוש בראוטר, היא מעניינת הרבה יותר.

 

באמצעות שימוש בראוטר שמאפשר שימוש בכרטיס סים סלולרי סטנדרטי, תוכלו להפעיל אינטרנט ביתי באותה צורה שבה אתה עושים היום. למעשה, השינוי המשמעותי היחיד הוא מקור האינטרנט של הראוטר, כאשר במקום רשת אינטרנט רגילה הוא ישתמש ברשת אינטרנט סלולרית. דבר זה מביא איתו חסרונות ויתרונות – אז בואו נדבר עליהם לרגע.

 

אינטרנט ביתי עם סים – למה זה כדאי ולמי זה מתאים?

 

רובנו משלמים משהו באזור של 100 שקלים בחודש, ומקבלים אינטרנט ביתי לא רע בכלל ובמקרים אחרים גם אינטרנט מצויין. אז למה להשתמש בראוטר עם סים של חברת סלולר? ובכן, זה פשוט זול יותר. חבילת סלולר עם נפח גלישה גבוה של מעל ל-100 ג’יגה בחודש עולה כמה עשרות שקלים בודדים, ובמקרים מסויימים זה יכול להיות פחות מ-30 שקלים.

 

זה אומר שאם אתם מבצעים באינטרנט הביתי שלכם שימוש מועט תוכלו לחסוך בשיטה הזו לא מעט כסף בכל חודש. בין אם זה כי אתם זוג צעיר שמבלה את רוב יומו מחוץ לבית או רווק שלא משתמש באינטרנט שלו בשביל שום דבר שהוא מעבר לנטפליקס וטינדר, אינטרנט סלולרי לגמרי יכול להספיק לצרכים שלכם.

 

יתרון נוסף הוא שבקרוב צפויה לפעול בישראל רשת 5G סלולרית. רשת ה-5G אמורה להיות מהירה ויציבה יותר מרשתות אינטרנט ביתיות רבות, ולכן השיטה הזו יכולה אפילו לשפר את רמת האינטרנט שלכם ובמקביל, לחסוך לכם מאות שקלים בשנה.

 

רוצים המלצות וטיפים נוספים?

https://www.zorro.press/

 

דילוג לתוכן