חמשת הסיבות לדאוג לפרסום כתבות על העסק שלכם

חמשת הסיבות לדאוג לפרסום כתבות על העסק שלכם

ניסיתם לקדם את העסק במגוון דרכים, מקידום אורגני, קידום ממומן, וקידום בפייסבוק. אף אחת מהדרכים לא נחלה הצלחה מסחררת, ואתם מנסים לשאול את עצמכם האם יש דבר שעוד לא ניסיתם. כדאי שתקדישו את הזמן לקרוא את המאמר הזה, שיכול לשנות את הדרך בה אתם מפרסמים את העסק.

 

מהו בכלל פרסום כתבות?

פרסום כתבות מתייחס לקידום של עסקים באמצעות כתבות באתרים מוכרים. הכוונה היא לרוב לאתרים מוכרים בעלי מוניטין, בהם גולשים רבים מבקרים. הכתבה צריכה להיות אינפורמטיבית, מעניינת ולתת ערך לגולש. במהלך הכתבה תהיה המלצה על העסק שלכם, או קישור אליו. מתחת לכותרת יהיה כתוב לרוב "תוכן שיווקי", או "תוכן ממומן".

 

למה אתם צריכים להקדיש את הזמן והמשאבים לפרסום כתבות?

חמשת הסיבות שהעסק שלכם חייב לבצע קידום באמצעות פרסום כתבות –

 

  1. פרסום לא אגרסיבי – כגולשים באינטרנט, אנחנו נחשפים לאין ספור פרסומות. המוח של רובנו למד לסנן אותן באופן טבעי. בניגוד למודעות שקופצות וצועקות "רק היום בזיל הזול!", הכתבות משדרות על תדר יותר עדין. אפשר לומר שזה להיכנס "בדלת האחורית", פעמים רבות הגולשים יקראו את הכתבה ולא ישימו לב שמדובר בתוכן שיווקי. זה בדיוק סוג הפרסום אליו אנחנו שואפים – עדין, שנותן ערך לגולש, ועושה חשק לשכור את שירותינו.

 

  1. אתרים בעלי שם – כתבה למשל שהתפרסמה ב-YNET, מקבלת מיד תוקף רשמי, כאשר אנחנו מגדירים את האתר כמהימן וסומכים על התוכן אותו הוא מפרסם. למשל, אם קראנו כתבה מעניינת על נדל"ן, ובסופה יש המלצה על חברת נדל"ן מוצלחת, יכול מאוד להיות שנקליק על הקישור בתום הקריאה. למה? משום שהכתבה הייתה מעניינת, חידשה לנו, וכמובן אנחנו סומכים על האתר בו היא התפרסמה. ברגע שהתפרסמה באתר מוכר כתבה על העסק שלנו – אנחנו "על המפה".

 

 

  1. קידום אורגני – SEO– רבים לא מבינים את הקשר בין פרסום כתבות לקידום אורגני. הקשר בניהן הוא קצת יותר מורכב – קידום אורגני הוא תמרון של האלגוריתם של גוגל. ברגע שגוגל מזהה שאתר "חזק" מוציא קישור עם העסק שלנו, הוא מעלה את הדירוג שלנו, וחושף באופן טבעי יותר גולשים לאתר. כך, ניתן להזרים טראפיק טבעי לאתר שלנו, בזכות פרסום הכתבה.

 

  1. לתת ערך – אנשי מקצוע שנותנים ערך חינמי, לרוב יגבירו את הסיכוי של הגולש להיעזר בשירותיו בתשלום. ברגע ש"מפרגנים" בתוכן חינמי ערכי ומעניין, שמנו נזכר לטובה במוחו של הגולש. כתבה מעניינת ומחכימה, תסייע לנו לשכנע את הגולש שהמוצר שלנו כדאי.

 

 

  1. פרסום נישתי – במידה ואתם מחפשים פרסום נישתי, ניתן למצוא זאת לא פעם באתרים הגדולים. למשל, אם נחזור לדוגמת הנדל"ן, פרסום באתר כלכליסט יהיה יעיל כפליים מפרסום בפייסבוק, ויוכל לייצר לנו לידים חזקים, שיסגרו לנו עסקאות.
דילוג לתוכן