טסלה מתכננת להציע רכב ב 25,000$ בתוך שלוש שנים, אומר המנכ"ל אילון מאסק

טסלה מתכננת להציע רכב ב 25,000$ בתוך שלוש שנים, אומר המנכ"ל אילון מאסק

במהלך יום הסוללה היום, הודיע ​​מנכ"ל טסלה אילון מאסק כי – הודות להתפתחות תאי הסוללה של החברה – במהלך שלוש השנים הקרובות תציג החברה רכב חשמלי זול.

שימוש במכונית חשמלית כרכב הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר במעבר העולמי לאנרגיה בת קיימא ושיפור מצב האקלים. עם זאת, העלות הגבוהה שלהם היא המכשול העיקרי עצמו. הצוות של טסלה עבד קשה וארוך בכדי להשיג הפחתה בעלות ייצור המצברים למכוניותיהם מכיוון שהדבר יכול להפחית את העלות הסופית של המכונית.

במהלך יום הסוללה הוכרז כי החברה מצליחה להשיג הפחתה מדהימה של 56% $ / קוט"ש. טסלה הודיעה גם כי בתוך 3 שנים תציג החברה דגם חדש שיעלה 25,000 דולר בלבד.

אלה חדשות טובות להפליא עבור בעלי טסלה בעתיד. למרות שהמכונית תהיה זולה יותר, יעילותה וטווחיה לא יושפעו מכיוון שבנוסף להפחתת העלויות השיגה החברה אנרגיה פי חמישה, טווח 16% יותר והספק גבוה פי שישה.

סוללה רכב חשמלי טסלה
סוללה רכב חשמלי טסלה

עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שמאסק אמר בעבר כי המודל החדש יפותח רק לאחר שהושק הייצור של אלה שהוצגו, כלומר לא לפני 2021. זה גם לא ידוע באיזו מדינה או מדינות הוא יפותח, שכן מרכזי המחקר והפיתוח של טסלה ימוקמו בארה"ב, סין, גרמניה ועל פי השמועות האחרונות גם בהודו.

דילוג לתוכן