כל מה שאי פעם רציתם לדעת על Office 365

כל מה שאי פעם רציתם לדעת על Office 365

אחת מחבילות התוכנה הפופולריות בעולם, Microsoft Office משמשת 1.5 מיליארד אנשים ברחבי העולם.

כמעט כל מי שהשתמש במחשב בשלושים השנים האחרונות, בא במגע עם Microsoft Word, Excel או PowerPoint, שלח אימייל דרך Outlook או העביר הודעות למישהו בסקייפ.

מיליוני עסקים מסתמכים על הכלים של מיקרוסופט כדי לתקשר, ליצור מסמכים ומיילים. אבל ל- Office יש הרבה יותר ממה שמשתמשים רבים מבינים, במיוחד מאז שחרורו של Office 365.

אם אתה שוקל לנצל את Office בענן, או סתם רוצה לברר קצת יותר אודות הפעולות של סט הכלים הדיגיטליים הנמצאים בכל מקום קרא את המשך המאמר, אנו חוזרים ליסודות הבסיס כדי לענות על השאלות הנפוצות ביותר בנושא Office 365 כחלק מסדרת השאלות הנפוצות של מיקרוסופט.

 

כל מה שאי פעם רציתם לדעת על Office 365
כל מה שאי פעם רציתם לדעת על Office 365

מה זה Office 365?

Office 365, שהושק בשנת 2001, הוא גרסת מודל מנוי מבוססת ענן של חבילת הפריון הפופולרית של מיקרוסופט. Office 365 מכיל יישומי ליבה זהים לגירסאות מסורתיות של Office, כולל Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, ובהתאם לתוכנית שנרכשה, עשויים לכלול גם אפליקציות ושירותים אחרים כגון Publisher, Planner, OneDrive, Exchange, SharePoint, צוותי Access, Skype, Yammer ו- Microsoft.

קיימות מספר חבילות שונות בעת רישוי Office 365, כולל גרסאות לשימוש אישי, משקי בית מרובי משתמשים, סטודנטים, עסקים, מלכ"רים ומוסדות חינוך.

ישנן גם גרסאות מקוונות וניידות של Office, המכונות Office Online, באמצעותן משתמשים יכולים לקבל גישה לגרסאות מוגבלות של אפליקציות Office בחינם.

שאלות נפוצות זו יתמקדו ב- Office 365 לעסקים אלא אם צוין אחרת.

 

במה שונה Office 365 מגרסאות קודמות של Office?

Office 365 הוא שירות מבוסס מנוי, כלומר במקום לקנות עותק של כל החבילה בעלות חד פעמית, משתמשים במקום זאת משלמים דמי מנוי חודשיים כדי לגשת לשירות ברמה שבחרו.

עם המודל המבוסס על מנוי של Office 365, למשתמשים תמיד יש גישה לגרסה האחרונה, מכיוון שהפלטפורמה מתעדכנת כל הזמן ע"י מיקרוסופט, בעוד שמשתמשים מקומיים תמידית יצטרכו לקנות עותק חדש של המהדורה האחרונה כדי להיות מסוגלים להשתמש. תכונות חדשות.

Office 365 בנוי גם כיישום ראשון בענן; למרות שגרסאות שולחן העבודה של האפליקציות שלה זמינות עם תוכניות מסוימות, היא מיועדת לשימוש מקוון. כל היישומים, השירותים והנתונים שנוצרים על ידי Office 365 מתארחים בשרתי מיקרוסופט.

משתמשים אינם צריכים להתקין תוכנה או לתחזק חומרה כלשהי בה ניתן להריץ אותה. Office 365 מגיע גם עם אירוח דוא"ל ושטח אחסון בענן, כך שמשתמשים יכולים לארח את הקבצים שלהם באופן מקוון ולקבל גישה אליהם בכל מקום ובכל עת שהם צריכים, מכל מכשיר שמתחבר לאינטרנט.

בהיותה מבוססת ענן, Office 365 מגיע גם עם שורה של תכונות שאינן זמינות בגרסאות קודמות, נצחיות.

 

מי משתמש ב- Office 365 לעסקים ולמה?

Microsoft Office מספקת למשתמשי המחשב כלי פרודוקטיביות כבר כמעט שלושה עשורים; כיום, יותר ממיליארד אנשים משתמשים במוצרי Office ברחבי העולם. עם זאת, עבור עסקים, Office מציע הרבה יותר מעיבוד תמלילים ועריכת גיליונות אלקטרוניים.

אף על פי שאפליקציות הליבה הבולטות שלה עדיין מציידות את הכלים בכלים הבסיסיים הדרושים להם לביצוע משימות יומיומיות כמו ניהול נתונים, יצירת מסמכים ותקשורת מידע, Office התפתחה למערך עצום של כלים חכמים המאפשרים לארגונים להיות פרודוקטיביים ויעילים יותר. ועם אפשרויות רבות של תוכניות מותאמות, חברות בכל הגדלים והנסיבות יכולות לקבל גישה לכלים אלה באופן מיידי.

שירותים כגון Outlook יכולים לספק פלטפורמה חזקה ומקצועית למראה דרכה עסקים יכולים לבנות זיהוי מותג ולשווק את שירותיהם. תכונות היומן הנרחבות של Outlook יכולות גם לעזור לארגונים לשתף פעולה טוב יותר ולנהל את זמנם.

עם Office 365, כל האפליקציות והשירותים מחוברים זה לזה וגם לרשת הרחבה, מה שמאפשר עבודת צוות, חוסך זמן לעובדים ומאפשר להם לעבוד טוב יותר יחד באמצעות כלים כמו צ'אט צוותי, פגישות מקוונות, כתיבה משותפת ושיתוף קבצים. , ודואר אלקטרוני קבוצתי. הכללת אחסון ענן ואפליקציות מובייל בחבילת Office 365 מאפשרת גם לארגונים לעבוד בכל מקום ובכל זמן עם גישה מאובטחת לתוכן, שיחות, משימות ולוחות זמנים מכל מכשיר.

עם אבטחת נתונים נושא כפתור חם לארגונים בכל הענפים, עסקים רבים בוחרים ב- Office 365 בגלל אמצעי האבטחה המרובדים שלה, ניטור נתונים יזום, הגנה על פרטיות והסכם רמת השירות של 99.9% בזמן הפעילות.

איך זה יכול לעזור לעסקים לצמוח?

כלי פרודוקטיביות נהדרים עוזרים לכל אחד בארגון להיות פרודוקטיבי יותר, לתקשר בצורה יעילה יותר ולעשות יותר ביצוע. חבילת Office 365 הופכת את ביצוע המשימות החיוניות למציאת מידע, שיתוף ידע, תקשורת עם עמיתים, עיבוד נתונים, תכנון וארגון למהיר וקל יותר, ומפחית את הזמן המושקע במשימות ניהוליות ומשאיר לעסקים יותר זמן ליצור, לחדש ולהעביר את עסק קדימה.

אפליקציות שנוספו לאחרונה ל- Office 365 מספקות למשתמשים עסקיים כלים חיוניים עוד יותר שיעזרו להם לצמוח, כולל:

חיבורי מיקרוסופט, כלי בסיסי לשיווק בדוא"ל ופלטפורמת מעורבות לקוחות

Microsoft Listings, כלי המסייע לארגונים לנהל את המידע העסקי שלהם בפלטפורמות כמו Facebook, Google, Bing ו- Yelp

מנהל הלקוחות של Outlook, תוסף פשוט וחכם לניהול לקוחות לעסקים שעדיין אינם זקוקים למערכת CRM מלאה

הזמנות של מיקרוסופט, המאפשרת למשתמשים לנהל פגישות ולוחות זמנים של לקוחות

מרכז העסקים, נקודת גישה מרכזית לכל האפליקציות העסקיות של Office 365, דרכה משתמשים יכולים לעקוב אחר מדדים כמו חשבוניות מצטיינות, מנויים לדוא"ל והזמנות.

שימוש בחבילת המתארחת בענן יכולה להשפיע לטובה גם על השורה התחתונה של החברה. לא רק ששירותים מבוססי מנוי בדרך כלל חסכוניים יותר וגמישים יותר אם הנסיבות העסקיות משתנות, Office 365 אינו דורש השקעות בחומרה. כל התשתיות ממקומות בחוות השרתים של מיקרוסופט, ומנוהל ע"י החברה שמספקת לכם שירותי מחשוב לעסקים  לניהול כל המערכת, כגון הוספת רישוי לתוכנות , הגדרות תוכנה וכ"ו הביתית ופוטנציאל ההוצאות על שירותי IT פנימיים.

 

מה ההבדל בין Office 365 לעסקים ו- G Suite?

בעוד שמיקרוסופט שולטת זה מכבר בשוק תוכנות הפרודוקטיביות, העולם העסקי נותר, באופן כללי, נשלט על ידי Office; אם מישהו רוצה לשלוח לך מסמך או גיליון אלקטרוני, אתה יכול להתערב בטוח שיהיה בפורמט Word או Excel.

עם זאת, התפשטות מחשוב הענן יישרה מעט את שדה המשחק בכל הנוגע לתוכנה עסקית, מה שמקנה לארגונים בכל הגדלים גישה למוצרים ושירותים שבעבר היו דורשים הוצאה עצומה בהוצאות החומרה והתוכנה. כעת, כלים עסקיים דיגיטליים נגישים יותר, ועסקים מודרניים עוברים אט אט לעבר דרך עבודה חדשה. שינוי זה הוליד מספר אתגרים פוטנציאליים לכתר הפריון של מיקרוסופט.

חלופות מסורתיות ל- Office כמו Corel WordPerfect ו- LibreOffice עדיין לא הופכות את הקפיצה לסוויטות מבוססות ענן, מה שמותיר את ה- G Suite של גוגל החלופה האמיתית היחידה ל- Office 365. כמו ל- Office 365 G Suite יש גרסה פופולרית בחינם הכוללת גרסאות נתמכות של מודעות של יישומים כמו Google Docs, Google Sheets ו- Google Slides, לצד הקצבה של אחסון ענן בחינם ואירוח דוא"ל.

אבל, לסוויטה יש גם גרסת מנוי, המיועדת לעסקים ועסקים בכל הגדלים. G Suite כולל פונקציות דומות רבות ל- Office 365, כמו כתובות דוא"ל עסקיות, העברת הודעות מאובטחות והצפנת דוא"ל, בקרות אבטחה ומנהלים, שיחות וידאו וקול ותמיכה נרחבת.

ישנן שלוש רמות מנוי ב- G Suite, שנע בין 5-25 דולר למשתמש, לחודש; מבנה פשוט יותר ממבנה הרישוי בן שבע השכבות של Office 365, אך דומה במחירו. ההבדל הגדול כאן הוא כשמגיעים לתוכניות ברמת הארגון של מיקרוסופט, יש לשלם אותם מראש עבור השנה. על המשתמשים לבחון היטב את כל התוכניות של Office 365, מכיוון שתוכניות מסוימות אינן מגיעות עם דברים שאפשר להניח שייכללו, כמו חשבונות דואר אלקטרוני ופונקציונליות לוח שנה .

באופן כללי, כאשר לוקחים בחשבון אפליקציות, אימיילים ואחסון קבצים, המנויים של Office 365 ברמת הכניסה נדיבים יותר מזו של G Suite, והשניים די מקבילים כשמגיעים לתוכניות הבינוניות.

כמה פערים מרכזיים, בכל הקשור לאפליקציות הכלולות בסוויטות אלה, טמונים בתחומי המשכיות עסקית; האפליקציות של מיקרוסופט עשירות יותר בתכונות מזו של גוגל, ורוב התוכניות של Office 365 מגיעות עם גרסאות שולחן עבודה של האפליקציות הכלולות, בעוד ש- G Suite הוא ענן בלבד.

 

במה שונה Office 365 ממיקרוסופט 365?

אולי שמעת דיבורים על מיקרוסופט 365, שהוצגה על ידי מיקרוסופט באמצע 2017. למרות המיתוג הדומה שלה, אין להתבלבל בין Microsoft 365 לבין Microsoft Dynamics 365, או Office 365.

Office 365 הוא חבילה מבוססת ענן של אפליקציות פרודוקטיביות, ואילו Microsoft 365 היא חבילת שירותים הכוללת את Office 365, לצד כלים עסקיים אחרים. משתמש יכול להירשם כמנוי ל- Office 365 מבלי להירשם כמנוי ל- Microsoft 365 – אך לכל משתמשי Microsoft 365 תהיה גם גישה ל- Office 365.

מיקרוסופט 365 פותחה כדי לתת לעסקים גישה לכל הכלים הבסיסיים הדרושים להם כדי להפעיל את תשתית ה- IT הבסיסית שלהם ע"י חברת שירותי מחשוב לעסקים, לאבטח את העסק שלהם ולבצע דברים. לצד Office 365, Microsoft 365 כוללת את Windows 10 Enterprise ו- Enterprise Mobility + Security (EMS), כלומר מנויים מקבלים גישה לתכונות כמו דואר אלקטרוני וליומן, אחסון קבצים, בקרות הגנה על נתונים, הגנת איומי סייבר, בקרת ניהול ופריסה, ו 99.9 אחריות של זמן הפעלה.

כל השירותים הכלולים במיקרוסופט 365 זמינים בנפרד, אם כי עסקים רבים עשויים למצוא את זה יותר נוח וחסכוני לבחור בחבילה של מיקרוסופט 365, במיוחד אם אינם לקוחות עסקיים קיימים של מיקרוסופט.

דילוג לתוכן