מדריך לפארק הלאומי קאו יאי בתאילנד

מדריך לפארק הלאומי קאו יאי בתאילנד

צאו אל הטבע בתאילנד! גלה את היופי הטבעי האקזוטי והטרופי של תאילנד בפארק הלאומי קאו יאי. המשך לקרוא כדי לקבל תובנה מעמיקה יותר לגבי קאו יאי וודא להוסיף אותה למסלול הנסיעה שלך בתאילנד. קח קצת פסק זמן מאטרקציות התיירות הפופולריות וחזור לטבע.

הפארק הלאומי קאו יאי היא השלישית בגודלה הפארק הלאומי במדינה והוא משתרע על פני נאקון ראצ'אסימה מחוז ולתוך Prachinburi, סרבורי ו Nakhon נקון פרובינציות, המשתרע על קילומטרים מרשים 2168 מרובע. הפארק הלאומי קאו יאי הוקם בשנת 1962 ונעה בגובה שבין 400 ל -1,000 מטר מעל פני הים. באתר מורשת עולמית של אונסק"ו יש גשם שופע ויערות ירוקי עד, הרים וכרי דשא שהם ביתם של צמחים ובעלי חיים מגוונים.

הפארק הלאומי קאו יאי © קית 'בורגי / פליקר 

הפארק הלאומי קאו יאי
הפארק הלאומי קאו יאי

חַיוֹת בַּר

קאו יאי הוא ביתם של שלל חיות בר אקזוטיות הכוללות פילים, דובים, לוטרות, גיבונים ומקוקים וכן מגוון מיני זוחלים ועופות מרתקים. קאו יאי הוא יעד חם למאתירי ציפורים. ההערכה היא כי ישנם למעלה מ -300 מיני ציפורים תושבות ונודדות, כולל אוכלוסייה גדולה של צופרים וכמה ציפורים מעניינות כמו ברביות, מיני-ארגמן ארגמן, אורות רחבים, פיתות וינשופים של הרים. מלכודות מצלמה חשפו אוכלוסיית נמרים משמעותית ולקאו יאי יש גם תנין תושב אחד שניתן לראות באותו מסלול שבילים באופן קבוע.

לטאת יער, הפארק הלאומי קאו יאי © רושן / פליקר 

לטאת יער, הפארק הלאומי קאו יאי
לטאת יער, הפארק הלאומי קאו יאי

היכן להישאר

הפארק הלאומי קאו יאי מציע שפע של אפשרויות לינה , שרובן לודג'ים ואתרי קמפינג בפאתי הפארק הלאומי. בתוך הפארק יש גם כמה בונגלוס. מומלץ להזמין מקום מראש כדי למנוע אכזבה. ניתן לבצע הזמנה באמצעות אתר המחלקה לגנים לאומיים, חיות בר ושימור צמחים .

איך להגיע לשם

הפארק הלאומי קאו יאי נמצא במרחק של שלוש שעות בלבד מהמטרופולין הסואן של בנגקוק . Khao Yai הוא יעד פופולרי עבור אופנוענים בתאילנד, אך אם זה לא הסגנון שלכם תוכלו לבחור לנסוע ברכב פרטי או לנסוע בתחבורה ציבורית. אתה יכול לתפוס אוטובוס מבנגקוק לפאק צ'ונג ואז לעבור לסונטאו (מונית אדומה משותפת) לקטע האחרון.

אם אתם משפה עם ילדים קראו את 10 המקומות לטיול עם השפחה בתאילנד

 

דילוג לתוכן