מהם שירותי תמיכה בתחום ה- IT?

מהם שירותי תמיכה בתחום ה- IT?

מהו שירות תומך IT? שאלה טובה, התשובה היא למעשה ממש פשוטה!

 

ה- IT מייצג 'טכנולוגיית מידע' והוא מכסה מגוון רחב של תחומים, כגון אינטרנט, אתרי אינטרנט, טלקומוניקציה, בעיקר כל מכשיר או טכנולוגיה שאתה משתמש בהם בעבודה או בבית, כגון מחשב, מחשב נייד ומכשיר כף יד.

שירות תומך IT הוא היכולת לסייע בכל נושא ה- IT שיש לאדם. מרבית האנשים פנו בשלב כלשהו למומחה לתמיכה בתחום ה- IT מבלי שהם אפילו ידעו על כך.

 

סקירה כללית של שירותי IT

ה- IT (טכנולוגיית מידע) קשור ל'טכנולוגיית מידע 'מבוססת מחשב. בהתחשב בכך שאנו חיים בעולם די מתקדם טכנולוגית, שירותי תמיכה בתחום ה- IT נחוצים. המכונה גם תמיכה טכנית, זהו בעצם התהליך של הצעת סיוע עם מכשירים הקשורים לטכנולוגיה כמו מחשבים, טלפונים סלולריים, מקליטי וידאו דיגיטליים, טלוויזיות וכדומה. מטרת השירותים הללו היא לספק לצרכנים את הפתרונות שהם דורשים כאשר הם נתקלים בבעיות במכשיר שרכשו. רוב החברות מציעות תמיכה IT עבור המשתמשים שלהן, ורבות מהן מציעות זאת כ"תוספת "ללא עלות במוצריהן. בדרך כלל, הוא משמש כדי לסייע בפתרון בעיות ספציפיות שאדם או משרד יכול להיתקל בהן.

 

בדרך כלל, כאשר אדם קונה מכשיר אלקטרוני הקשור ל- IT, הוא מלווה בערבות המעניקה לאדם תומך IT בחינם למשך זמן מוגדר.

 

עם זאת, גם אם לא הונפקה ערבות כזו, יש מספר חברות המספקות שירותי תמיכה אישיים אישיים עבור כל אדם הזקוק לתמיכת IT מיידית.

 

חברות דורשות שירותי מחשוב לעסקים וגם שירותי תמיכה בתחום ה- IT כדי להבטיח שהמערכות שלהן פועלות ביעילות וללא תקלות. לחברות המסתמכות מאוד על טכנולוגיית מידע יש בדרך כלל צוות תמיכה מקומי בתחום ה- IT העובד במשרה מלאה. צוותים כאלה כוללים מערכות גיבוי למקרה שמשהו ישתבש.

 

כשמישהו קונה מוצר זה בדרך כלל מלווה במידע ספציפי. מידע זה מכיל בדרך כלל מספר חינם לחיוג אליו האדם יכול להתקשר אם הוא או היא זקוקים לסיוע. אם אתה זקוק לעזרה בהגדרת המכשיר שלך, או שהוא לא ממש עובד נכון, אתה יכול להתקשר כדי לבצע שאילתות כיצד להשתמש במוצר בצורה נכונה והם יוכלו גם לסייע במתן צעד אחר צעד לגבי הגדרת נהלים.

 

סיוע באמצעות הטלפון היה הדרך הנפוצה ביותר לגישה לשירותי תמיכה IT בעבר. אולם בשנים האחרונות שירותים אלו מוצעים באמצעות דואר אלקטרוני או אתר אינטראקטיבי בנוסף לטלפון.

 

במקרה שהסיוע המוצע באמצעות הטלפון אינו מספיק, יש חלופות. בדרך כלל ניתן ליצור קשר עם ספק שירות בו תוכלו לפנות לתמיכת IT אישית בנושא.

 

למי שלא אכפת לשלם עבור שירות התמיכה במערכות ה- IT, ישנם שירותים מבוססי עמלות אשר יספקו להם את כל העזרה שהם צריכים, והרבה יותר מכך. בנוסף לצילום בעיות עם בעל המוצר, שירותי פרימיום כאלה עשויים להציע גם הדרכה והתאמה אישית.

 

הדבר הנהדר ב שירותי מחשוב לעסקים ותמיכה בתחום ה- IT הוא שהם יכולים להיות פשוטים או מפורטים כמו שהאדם שמבצע את החקירה רוצה שיהיו. לעיתים קרובות ניתן לענות על שאלה תוך מספר שניות או דקות. בפעמים אחרות, עוזר שירות התמיכה יהיה מוכן יותר לבלות שעות עם הפונה בטלפון או באמצעות דואר אלקטרוני כדי להציע את הפתרונות הטכניים הדרושים לשימוש במוצר. בעוד שכל דלפק עזרה שונה, בדרך כלל ניתן לגשת לכל המידע והתמיכה הדרושים דרכם. לעיתים יתכן שתצטרך לבצע מספר שיחות על מנת לתקן את בעיות ה- IT שלך, אך בדיוק לשם כך מומחה IT קיים.

 

ישנם שלושה סוגים עיקריים של שירותי תמיכה בתחום ה- IT:

 

  • בנק שעות
  • זמן וחומר
  • שירותים מנוהלים

שעות חסימות משמשות בעיקר עסקים שמוכנים לשלם תעריף מוזל עבור כמות שעות מוגדרת. הם יכולים להשתמש בתמיכה כזו לפי שיקול דעתם לאורך פרק זמן מסוים – למשל חודש או שנה. במקרה של שירות תמיכה וטכנולוגיות IT עם זמן וחומרים, לקוחות משלמים עבור כל החומרים שהם עשויים לדרוש. יש תשלום שנקבע מראש למשך הזמן שיידרש לטכנאי לתיקון הבעיה. זהו השירות המשמש את רוב חברות התמיכה בתחום ה- IT. מצד שני, שירותים מנוהלים משמשים לרוב על ידי עסקים לפיהם הם מנהלים משא ומתן על עמלה עבור דרישות מוגדרות. השירותים עשויים לכלול תמיכה IT מסביב לשעון ללקוחותיהם, או ביקור של טכנאי למקרה שלא ניתן לפתור בעיה מסוימת מרחוק.

 

חברות המציעות שירותי תמיכה במיקור חוץ של IT עומדות בפני ציפיות גבוהות ללקוח בכל הנוגע לרמות השירות. מערכות הולכות ומתעצמות בעוד שלקוחות נעשים ניידים יותר ויותר. זה הפך את זה ליותר ויותר קשה לשמור על השורה התחתונה. כדי להחמיר את המצב, לעיתים רחוקות דרישות האבטחה אחידות בין תעשיות ולקוחות. על מנת להציע תמיכה לכל מכשירים ומערכות מסוג זה, 'מיקור חוץ' של IT רבים ממנפים כלים בסיסיים לגישה מרחוק. בנוסף לכלים כאלה המעכבים את הפרודוקטיביות, הם גם סוללים את הדרך להאקרים. שירותי גישה מרחוק כמו RDP ו- VNC מהווים אחוז משמעותי מכל הפרות שאליהן ניגשים באמצעות פריצה. זה מדגיש את החשיבות של שימוש בפתרון השירות המתאים של IT לתמיכה.

 

פתרונות IT מבוססי תמיכה מרחוק מבוססי מכשירים מאפשרים למשתמש לגשת ולתקן כמעט כל מכשיר ומערכת בכל מקום מרחוק. במקביל, גישה למערכת ונתונים רגישים נשמרים מאחורי חומת האש המאובטחת של המשתמש עצמו. עם פתרונות כאלה, מיקור חוץ של שירותי תמיכה בתחום ה- IT יכול לכבות האקרים וגם לשפר את רמות השירות על מנת לשפר את שביעות רצון הלקוחות.

 

מאמר זה מספק סקירה קצרה של שירותי שירותי IT, למי הם זמינים, כיצד לגשת אליהם וסוגים שונים של שירותי תמיכה. בהתחשב במגוון העזרה הרחב המוצע, קל לאדם או חברה למצוא מישהו שיכול לתקן בעיה מסוימת בתחום ה- IT.

 

ב- אקטיביט שירותי מחשוב לעסקים אנו מציעים מגוון שירותי תמיכה בתחום ה- IT ויש לנו טכנאים רבים המסוגלים לעזור בכל נושא ה- IT.

התקשרו 077-4000179

 

דילוג לתוכן