מהן השיטות הטובות ביותר לפתרון בעיות נפוצות בתריס גלילה?

מהן השיטות הטובות ביותר לפתרון בעיות נפוצות בתריס גלילה?

כאשר תריס הגלילה לא נפתח

בזמן פתיחת תריס הגלילה, לפעמים מה שקורה הוא שאתה מנסה לפתוח אך לא תוכל לפתוח את התריס. אם אתה נתקל גם באותה בעיה, אז לא צריך לדאוג. לפני שאתם קוראים למומחים הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא כפתור מקור החשמל. ודא שכפתור מקור החשמל צריך להיות פעיל.

התחממות יתר של מנוע תריס חשמלי

בגלל שימוש מוגזם בתריס גלילה, הוא מתחיל להתחמם יתר על המידה ואז לא תוכל לפעול. עליך להשאיר את תריס הגלילה למשך שעה בערך למנוחה. זה יעזור למנוע תריס הגלילה שלך להתקרר ולאחר זמן מה אתה יכול שוב להתחיל להשתמש בתריס.

תנועות איטיות ולא אחידות בפתיחת תריס חשמלי

אם תריס הגלילה שלך אינו פועל כראוי ויוצר תנועות איטיות או לא אחידות, עליך לבדוק אם הלכלוך או הפסולת שהצטברו על התריס או לא. אם הוא נאסף, אז נקה עם מגבת. זו הסיבה היחידה מדוע אנו תמיד אומרים לך לנקות את תריס הגלילה באופן קבוע. כמו כן, בדקו את המסילות האם יש שם משהו על המסילה או לא. אם אתה מוצא משהו על המסילה, היזהר בעת הסרת הדבר מבלי לפגוע בתריס הגלילה.

שקע ומעיכות על שלבי התריס

שקעים שכיחים למדי בתריסי גלילה המותקנים במקומות כמו מחסנים, מפעלים וכן הלאה. לכן מקובל שיש שקעים בתריס גלילה. כדי להימנע מכל סוג של שקעים או שריטות, עליך לוודא שאתה מצייר את תריס הגלילה מעת לעת.

תריס גלילה תקוע

אם תריס הגלילה שלך תקוע בין לבין או לא נסגר כראוי או עושה רעש, אז עליך לבצע שימון מעת לעת. אם לא תעשה שימון מפעם לפעם, תריס הגלילה שלך ייצור בעיה. למעשה, קיימים בשוק סוגים שונים של תרסיסי חומרי סיכה אותם תוכלו לרכוש.

בדוק חיישנים

אם הדלת נפתחת בין לבין ואתה מתקשה להפעיל את תריס הגלילה, עליך לבדוק אם נוצר לכלוך על החיישן או לא. אם נוצר לכלוך על החיישנים, אזי ניקוי החיישן יסייע לכם בהפעלת תריס הגלילה כמו שצריך.

במידה ואתם זקוקים בכל זאת למומחה בתיקון תריס גלילה חשמלי צרו קשר בוואטס אפ 

דילוג לתוכן