מה משפיע על ההצלחה של פרויקט IT?

מה משפיע על ההצלחה של פרויקט IT?

גורמי המפתח המשפיעים ישירות על ההצלחה ביישום פרויקטים בתחום ה- IT הם מעל כולם:

ארגון מתאים של הפרויקט;

בחירת מתודולוגיית פיתוח תוכנה מתאימה, הרכבת צוות של אנשי IT עם רמת הידע המהותית המתאימה.

הבעיות הנפוצות ביותר מתעוררות ביחס לנקודה שלישית זו. המחסור ההולך וגובר של מומחי IT בשוק מקשים יותר ויותר על השלמת צוות מוסמך מתאים המסוגל לבצע משימות ספציפיות. בהתחשב בנסיבות אלה, כדאי לשקול את התמיכה של חברת מיקור חוץ. למה? הדרך הטובה ביותר להסביר זאת היא להשתמש בדוגמא של החברה והלקוחות שלנו איתם אנו משתפים פעולה באופן יומיומי.

 

אקטיביט שירותי מחשוב  מספקת שירות בניית צוות פרויקטים ללקוחותיה. בזכות הניסיון בתחום זה אנו יכולים לחסוך זמן ועלויות של לקוחות הקשורים בגיוס ולספק צוות הרמוני שיודע לשתף פעולה אחד עם השני ביעילות. הודות לכך, לקוחותינו יכולים להתמקד בהשגת היעדים העסקיים שלהם.

 

צוות מושלם? זו לא רק מיומנויות קשות

מהניסיון שלנו אנו יודעים כי שירותי מחשוב לעסקים ובניית צוות אידיאלי אינה מבוססת רק על ההתמקדות בדרישות הלקוח בתחום המיומנויות המהותיות ותכונות האישיות הרצויות של מומחים. התפקידים הרכים המכונים, המאפשרים תקשורת יומיומית עם הצוות והלקוח ממלאים גם הם תפקיד חשוב מאוד. יתרה מזאת, בכדי להשיג התאמה מושלמת, על המומחה לקבל מידע אמין על רמת הבשלות של ארגון העבודה, הכלים המשמשים וסביבת התנאים הסוציאליים של הפרויקט. "התאמה מושלמת" ניתן להשיג רק אם אנו מצטרפים לשני הצדדים בפרויקט.

 

מסיבה זו, האחריות העיקרית של יועצינו המעבדים את הזמנות הלקוחות היא לזהות את הדרישות הטובות ביותר האפשריות עבור אנשי המקצוע המבוקשים ולעזור ללקוח להגדיר דרישות בפועל, אשר במקרים רבים נבדלות מאלו שהוצגו בפנינו בהתחלה. תוך כדי עבודה על פרויקטים רבים, לאחר שנכיר את מטרת הפרויקט ואופיו, אנו יכולים לזהות את הדרישות המשפיעות על ההצלחה העסקית של הלקוח.

 

על הצוות להתאים לספציפיות של החברה

לאחר שסיימנו את פרופיל המועמד האידיאלי, אנו מתחילים להגדיר את אופי הארגון בו יבוצע הפרויקט. בנוסף, להשלמת התמונה, אנו אוספים מידע על היבטי התנאים הסוציאליים בעבודה על הפרויקט. בזכות זה, כבר מההתחלה המועמד מקבל מאיתנו מערך מידע – הן בתחום תפקידו היומיומי, גם אופי הארגון והתועלת לו הוא זכאי, כי כידוע עבור אנשים רבים הם חלק חשוב בתעסוקה.

 

ב שירותי מחשוב לעסקים אנו פועלים בסביבת מומחי IT, אנו מסוגלים לעמוד בדרישות של לקוחותינו גם אם החברה שלנו אינה כוללת כרגע צוות חינמי או מומחה התואם את הפרופיל שהוכן על ידי הלקוח. היועצים שלנו מתמחים בגיוס מומחים ברמה גבוהה עם ניסיון בענפים שונים. לכן, במקום לבזבז את זמנך בתהליכי גיוס ממצים, שקול את היתרונות בהאצלת משימה זו למישהו אחר ובמקביל להתמקד בחובות אחרות שיעזרו לך להשיג יעדים ספציפיים מהר יותר וקל יותר.

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

דילוג לתוכן