מקומות לקבל עיסוי אירוטי

מקומות לקבל עיסוי אירוטי

מהו עיסוי אירוטי ומה היתרונות שלו?

כאשר אנו מדברים על עיסוי אנו בדרך כלל חושבים על שפשוף על הראש והגוף עם שמנים אתריים, ולעיתים גם בחלקים אחרים של הגוף. אך כאשר אנו מדברים על עיסוי חושני, אשר נקרא לעיתים קרובות עיסוי אירוטי או עיסוי למבוגרים, אנו חושבים שזה לא עיסוי. אלה בכלל לא טיפול. האם באמת היית מאמין שלעיסוי אירוטי, עיסוי חושני או עיסויים למבוגרים יש יתרונות מסוימים? כן זה כן. ישנם דברים שונים שכדאי לדעת על עיסוי, היתרונות של עיסוי ועוד הרבה, הרבה יותר.

האם אתה תוהה לגבי היתרונות הבריאותיים הנפשית והפיזית של עיסוי אירוטי? זה לא משהו שהוא פשוט מיני בלבד  . זה גם טיפול נהדר לבריאותך שאני הולך לדון בזה כאן.

עיסוי אירוטי נקרא גם עיסוי חושני למי שאוהב לחקור את המקורות המזרחיים של האמנות.

אם כי, כל העיסויים הם אמנות, אז העיסוי האירוטי. זו צורת אמנות. זהו סוג של פיזיותרפיה, הכוללת גופים עירומים או עירומים העובדים יחד בכדי להשיג או לעורר את העוררות המינית שלך. אם אתה אדם שאוהב לעורר חשק מיני, אז הטיפול המיני הזה הכי מתאים לך. נעשה שימוש בטכניקות רבות ושונות ברחבי העולם בתרבויות רבות ושונות להעצמת מערכות יחסים מיניות וכן לאושר אישי בעזרת עיסוי אירוטי / מבוגר / חושני.

היתרונות של עיסוי ארוטי / עיסוי למבוגרים / עיסוי חושני במבט אחד

  • הרפיית שרירים
  • להקל על הלחץ הכללי
  • מנהל כאב
  • ייצב את לחץ הדם
  • משפר את זרימת הדם
  • מקל על כאב ודלקת
  • משפר את המערכת החיסונית
  • לפתח, לשמור ולשקם את התפקוד הגופני

מקומות לקבל עיסוי אירוטי
מקומות לקבל עיסוי אירוטי
עיסוי למבוגרים

כל העיסויים יכולים לקדם הרפיית שרירים, להפחית לחץ, לייצב את לחץ הדם ולפתח, לשמור ולשקם את התפקודים הגופניים. אני לא מאמין שעיסוי חושני, עיסוי מיני, עיסוי למבוגרים ועיסוי אירוטי שונים זה מזה. הם פחות או יותר אותו הדבר. השם רק שונה. היתרונות הבסיסיים של עיסויים אלה הם – עיסוי חושני מול עיסוי מיני הוא על הציפייה לקבל את הגירוי באברי המין כדי לרגש מינית וכן לגרום לשחרור מיני. לפיכך, זה מאפשר לך להרגיש וליהנות מגופך יותר בכל רגע.

בהודו, במקומות שונים, בשם עיסוי ועיסוי, כמה מכוני עיסוי מציעים עיסוי מיני או אירוטי. הם מאוד מאוד ארוטיים. אם אינך יודע מהם טיפולי העיסוי הללו, ומבלי שתדע את הדברים הבסיסיים בקר במכון עיסוי ותבקש עיסוי חושני או מיני, אז תהיה בבעיה. אבל אם כבר לקחת פעם אחת או יותר והכרת מאוד את העיסוי המיני, אז אתה חופשי לעשות וליהנות.

אם אתה רוצה לדעת יותר על הטכניקות הסודיות שרוב הגברים לא יודעים על התזה, כדאי לבקר בבית הספר לזרז !

עיסוי חושני לשותפים בזוגיות

זה זמן רב הוכח כי עיסוי על בסיס קבוע יכול להגביר את תאי הדם הלבנים. כדוריות הדם הלבנות ממלאות תפקיד חשוב בהגנה על הגוף מפני מחלות כמו גם מפני מחלות. ובכן, למעשה, עיסוי אירוטי או עיסוי חושני או עיסוי למבוגרים נחשב למעשה כפעילות גופנית. מחקרים רבים ביצעו נושא זה ונערכו, אך מרבית המחקרים הראו כי טיפול עיסוי חושני או לא חושני הוא טוב לגוף ולנפש בריאים. שבץ עיסוי מרגיע מגרס מעט פחות מ -65 קלוריות במהלך 40 דקות של עיסוי. כאן, בפוסט בבלוג הזה, אשתף אתכם בחוויה האישית שלי, עדיף לומר שאחד מחבריי שיתף אותי בחוויה. הבה נצלול לחוויה שלו.

מבחינתו לעיסוי עשויים להיות שמות שונים; אנשים רבים אומרים שזה נועד בעיקר לגוף, רבים אומרים שזה לנפש ולגוף בכללותו. בניגוד לסוגי עיסויים נפוצים אחרים (חשוב ששבדית, שיאצו, ארומתרפיה, אבן חמה, תאילנדית והרשימה יכולים להימשך), עיסוי חושני נעשה כטיפול מיני כדי לעורר חשק מיני, חשוב עבור בני הזוג.

עיסוי חושני או עיסוי מיני הם ממוצא מזרחי. זה נחשב לצורת אמנות ולסוג של פיזיותרפיה יעילה שנהוגה כבר שנים.

עיסוי למבוגרים

סיפור אמיתי של מושב עיסוי חושני או ארוטי

דב, אחד מחברי הילדות שלי שניסה עיסוי אירוטי חושני במלזיה כי באותה תקופה הוא היה שם לעבודה. הוא עבד 12 שעות ביום וכמעט שלא מצא זמן להירגע. אחרי 6 חודשים של לוח זמנים קפדני, הוא התחיל להיות מתוסכל ולחפש משהו מיוחד ולהרגיש טוב. אחד מחבריו במלזיה הציע לו ללכת למפגש עיסוי חושני או ארוטי. לעיתים הוא היה מבולבל מכיוון שהוא היה מהודו, והוא לא ידע כלום על העיסוי הזה ולא ניסה אפילו. לאחר שעבר שבוע, הוא החליט סוף סוף לעשות עיסוי חושני.

הוא ביקר במכון עיסוי ידוע בקרבת מקום אותו הכיר לפעמים. הם ביקשו סכום מסוים למפגש העיסוי בן השעתיים ואמרו לו על שביעות רצון של 100 אחוז. בלי לחשוב כלום הוא פשוט קיבל את ההחלטה ללכת לפגישה של שעתיים.

מעסים שנכחו בסלון ביקשו ממנו לפשוט את בגדיו. הוא ידע שדברים מסוג זה יקרה, ולכן היה מודע לכך היטב. הוא פשט את בגדיו והתערער. נורא, לא? בכלל לא, כי אתה צריך ללבוש את הבגדים שלך אם אתה רוצה לעשות עיסוי אירוטי או גוף חושני או מבוגר. לפני כן כששאל אותם על המסר הזה, אנשים שישבו בטרקלין אמרו שזה עיסוי אירוטי, בשביל זה אתה צריך להיות עירום לחלוטין בשביל לעורר מיניות מספקת ומשופרת.

הוא ביקש להיכנס לחדר שהוא נחמד, מעוצב להפליא ובינוני בגודלו. את פניו קיבלו שתי נשים חמודות נחמדות במכנסיים קצרים וגופיה צמודה. הם הראו לו את מיטת העיסוי וביקשו ממנו לשכב על זה. הם שאלו אם הוא אוהב שמן אתרי. הוא ידע על שמן אתרי אך לא השתמש בעבר, אז אמר להשתמש בו הדרוש לעוררות מינית אולטימטיבית.

עיסוי ארוטיקה

עכשיו הפרק המרכזי מתחיל.

נאמר לדב לשכב על שולחן העיסוי. ואז גילה לאחר שהתפשט לגמרי לא היה סדין כיסוי ורק הסדין המגן על השולחן.

כשהיא (מעסה) חזרה לחדר ושאלה אם הוא מרגיש בנוח, אז הוא הזכיר שיש רק את הסדין האחד. היא התנצלה ואמרה לו שרוב הלקוחות שלה לא רוצים להיות מכוסים והציעו להם לקבל עוד סדין אבל לא רוצים להיראות ביישנים אז הוא אמר לה שהוא יהיה בסדר.

העיסוי התחיל והיא (המעסה) עשתה עבודה מצוינת שהתחילה בגבו ואז בצוואר, בכתפיים, בזרועותיו וברגליו ואז הפתיעה אותו בעיסוי ישבנו. כשביקשה ממנו להתהפך, הוא היסס כי הוא התרגש במקצת ולא היה בטוח כיצד היא תנהל את זה. היא בטח הרגישה משהו ואמרה לו שהיא צריכה להשיג משהו מהחדר השני ותחזור תוך דקה או פחות זמן.

היא חוזרת עם בקבוק שמן אתרי והתחילה לעסות את הגב שלי, במיוחד את המותניים ואת החלק התחתון שהוא התחיל ליהנות ממנו הרבה. פתאום הוא הרגיש שהיא מורידה את הבד שלה כי הדבר הבא הרגיש את שדיה החשופים מסתובבים ורועים את גבו. בקול נמוך היא שומעת אותו גונח, היא אמרה, "אם אתה רוצה שאפסיק, פשוט תגיד זאת". הוא נאנח שוב, והיא ידעה שזה הרמז שלה להמשיך כי הוא אמר בבקשה המשך בעבודתך.

עיסוי ארוטי
עיסוי ארוטי
עיסוי ארוטי

לא נגעו בו בצורה רבה, וזה הרגיש כל כך רגוע, כל כך טוב שהוא לא היה מסוגל להביע. היא מכניסה מעט שמן לידיה ועוברת את דרכה מכתפיו לאורך גבו. היא מגיעה לגבו הקטן שבו נפגשת עורפו, והמשקל שלי מתים. היא מחליקה את אצבעותיה לתחתוניו ומחליקה במורד מכנסי הזיעה בזמן שתחתוני הבוקסר שלו הולכים איתם.

הוא הרגיש כל כך נחמד כשידיה מסתובבות על גופו ולהיות חופשי. להפתעתו, היא החלה להעביר את שפתיה על גבו, ולמטה ברגליים. בשלב זה הוא הושיט את ידו מאחור והרגיש את ידיה. היא מכוונת את ידו אל בטנה, והוא ירד מעט למטה. היא עזרה לו לבטל את מכנסי המכנסיים והיא לא מסגרת אותו והוא לא סירב.

היא הניחה עליו, שפכה מעט שמן על גבו כשהיא מחליקה את חזה לאורך גופו. היא מושיטה יד ותופסת אותו, והיא אוהבת את מה שהיא מרגישה ורואה. היא שאלה אותו אם הוא רוצה קצת הנאה, הוא גונח.

היא אמרה לו להתהפך והיא ממשיכה לנשק אותו מהחזה ומטה. עוצר בטבורו ומלטף את הירכיים.

היא מתפעלת מהאורך ונמצאת במצב כורע. היא ממשיכה להעיף את קצה ראשו בלשונה ומתבוננת בו משתגע. היא גולשת לאורך החלק התחתון של הציר ומתבוננת בתגובתו.

הוא היה אז באושר, והיא רופפת את ציפורניה יחד עם הכדורים שלו לפני שהחליקה אצבע בגבו, הוא היה מוכן להתפוצץ. היא ידעה מכיוון שראתה את הירכיים שלו משתלשלות, והיא לוקחת את אורכו המלא בפיה כשהיא משמחת אותו לסיפוק מלא.

הוא הרים אותה על רגליה והביא אותה לנשיקה … עמוקה ובלתי נעצרת.

היא אמרה לו בכל פעם שאתה רוצה ספיישל אחר, פשוט היכנס ישר, ללא פגישה, שום צורך בהיתר, והיא קרצה והוא ידע שזה יהיה מקסים ………. יפה …………… .. יפה.

דילוג לתוכן