סינון מוצלח: היתרונות של פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר

סינון מוצלח: היתרונות של פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר

ברי מים ומתקנים הם בחירה מעולה לבית או למשרד. הם הופכים את מלאכת צריכת המים – שהם, כידוע, נוזל החיים – לפשוטה ולמהירה יותר מאי פעם. העובדה שניתן לקבל באמצעות המתקנים האלו מים צלילים ובריאים בלחיצת כפתור צפויה להגדיל משמעותית את צריכת המים, תוך הקטנת ההתבססות על מיצים ומשקאות מוגזים (שהם, כידוע, הכול חוץ מבריאים עבור הגוף שלנו).

אחד המותגים הבולטים בתחום מתקני המים בישראל הוא אלקטרה בר, המציעה כמה דגמים נמכרים במיוחד במגזר הפרטי, העסקי והמוסדי. במאמר הבא נתייחס לסוגיה חשובה מאוד בשימוש במכשירים מהסוג הזה, והיא הסרת אבנית באמצעות פילטר (סנן) ייעודי. הנה כל מה שחשוב לדעת על פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר.

 

ראשית: למה אבנית עלולה להזיק לנו?

הצטברות אבנית נראית בלתי נמנעת במכשירים המבוססים על מעבר תדיר של מים חמים, כולל כמובן מתקני וברי המים. עם זאת, הטעות הגדולה ביותר שניתן לעשות היא לקחת אותה כמובנת מאליה, או להשלים עם הנזקים הפוטנציאליים שלה.

הבעיה הראשונית, כפי שיוכל להעיד כל אדם המשתמש במתקן מים, במכונת קפה או אפילו שותה מפעם לפעם מים מהצנרת הביתית, היא שאבנית פוגעת משמעותית בטעם המים. הדבר עלול להקטין את צריכת המים, כך שהיתרונות הבריאותיים המגוונים של המים לא יבואו לידי ביטוי.

אם בוחנים את מתקני המים עצמם, לרבות אלו של אלקטרה בר, אפשר לראות שאבנית עלולה לפגוע בצורה דרסטית באורך החיים שלהם. הצטברות אבנית היא כר פורה ללא מעט תקלות, שעלולות להיגרם למשך דרך סתימת הצינורות במתקן או הרס גוף החימום. לא צריך להיות מומחה לצרכנות כדי להבין שבמצב הזה אתם עלולים לשלם סכום של מאות או אפילו אלפי שקלים על תיקונים, שהיה ניתן להימנע מהם. ואפרופו הוצאות שוטפות: אבנית גורמת למאמץ יתר של המכשירים, ובכך מעלה את צריכת החשמל שלהם.

 

מעלימים את האבנית בקלות ובמהירות

פילטר ניקוי אבנית לאלקטרה בר הוא הפתרון האידיאלי למאבק הממושך מול האבנית, באמצעותו תוכלו לצאת כשידיכם על העליונה. זהו למעשה סנן המורכב מנוסחה ייחודית של מלח לימון, הנחשבת ליעילה מאוד למלאכת הסרת ופירוק האבנית או המים הקשים. שימוש תדיר בסנן יעניק לכם שקט נפשי לשבועות ארוכים, ובעיקר – ישמור על המכשיר שלכם לאורך זמן

בעת בחירת פילטר ניקוי אבנית למתקני אלקטרה בר, חשוב לשים לב לכמה דברים. ראשית, כמובן, שהוא אכן מתאים למכשיר – רצוי עד רמת הדגם הספציפי. את ההכנסה של הפילטרים יש לבצע רק בהתאם להנחיות הרשמיות, שלמרבה המזל הן די פשוטות וכמעט אוטומטיות לאחר כמה יישומים.

נקודה חשובה אחרת היא שהשימוש בפילטרים צריך להיעשות באופן תקופתי, כפעולת תחזוקה שוטפת או אפילו מונעת. כך למשל ההמלצה בחלק מהדגמים העומדים בחוד החנית בתחום בישראל היא לבצע את הפעולה ההכרחית של הסרת אבנית בתדירות של אחת לשלושה חודשים, לבעלי מכשירים של תמי 4 גם לכם יש פתרון שנקרא קפסולת ניקוי אבנית תמי 4 – קלין פוד.

דילוג לתוכן