עלות תיקון תריסים חשמליים

עלות תיקון תריסים חשמליים

 

תריסים וגגונים ממונעים או חשמליים הם שדרוג נוח לבית המאפשר לכם לשלוט ביעילות על האור או על הפרטיות כמעט בכל חדר. בנוסף, דגמים משודרגים של תריסים חשמליים יכולים לנוע אוטומטית, ולהסתגל לשינויים במצב השמש או לספק אבטחה בזמן שאתה מחוץ לבית. למרבה הצער, עם זאת, טיפולי חלונות חשמלים אלו  אינם חסינים בפני תקלות. שימוש תכוף, תאונות והזמן עצמו יכולים לגבות מחיר מפעולת התריסים והגגונים החשמליים, מה שמצריך את התיקון או החלפתם של חלקים מסוימים. הבנת הנושאים הנפוצים הללו כמו גם הפתרונות שלהם מסייעת לך להחליט אם לפתור בעיות בתריסים חשמליים בעצמך או לפנות לעזרה מקצועית.

תוכן עניינים

  1. עלויות תיקון תריסים חשמליים
  2. יתרונות התריסים החשמליים
  3. חסרונות של תריסים חשמליים
  4. אפשרויות תריסים חשמליים
  5. בעיות נפוצות בתריסים חשמליים
  6. תיקונים נפוצים לתריסים חשמליים
  7. תיקוני DIY לתריסים חשמליים
  8. מצא מקצוען

עלויות תיקון תריסים חשמליים

בהתאם לסוג הבעיה והצורה והמיקום של התריסים החשמליים או הגגונים, העלות לתיקון מקצוען משתנה באופן משמעותי. באופן כללי, תיקונים קלים, כגון החלפת לוחות, עולים פחות מ- 350 שקל , ואילו נושאים עיקריים כמו מנוע מקולקל יכולים לעלות מעל 900 ש"ח ומעלה . עיצובים מסובכים, כגון חלונות מקושתים וגג-חלונות, יוסיפו לעלויות אלה הן מבחינת העבודה (מכיוון שלוקח להם זמן לעבוד יותר) והן על חלקים, ייתכן שיהיה צורך להזמין אותם במיוחד.

יתרונות התריסים החשמליים

תריסים חשמליים מציעים עולם חדש לגמרי של נוחות לבעלי בתים, כמו גם שדרוג אטרקטיבי לכל חדר בבית. במיוחד בבתים הכוללים חלונות מרובים, הוספת תריסים ממונעים היא דרך קלה לחסוך זמן תוך ניצול הפרטיות והשליטה באור שמציע כל כיסוי חלונות. כשמדובר בחלונות גבוהים, כמו חלונות גג, תריסים ממונעים מציעים נוחות רבה עוד יותר מכיוון שפתיחה וסגירה של תריסים באופן ידני על סוגים אלה של חלונות בדרך כלל כרוך במוט ארוך, כישרון ומעט מזל.

בנוסף, גרסאות משודרגות של תריסים חשמליים ממונעים יכולות להציע תכונות נוחות נוספות כמו התאמה אוטומטית עם השמש וטיימרים. זה עוזר לבעלי בתים להוריד את עלויות החימום והקירור ולהוסיף אבטחה לביתם, בין אם הם שם ובין אם לאו. לבסוף, מכיוון שהם תריסים וגוונים אלחוטיים ממונעים לחלוטין מבטלים את סכנות החנק הנפוצות בקרב תריסים חוטים, ומגנים על ילדים וחיות מחמד כאחד.

יתרונות התריסים החשמליים
יתרונות התריסים החשמליים

חסרונות של תריסים חשמליים

מכיוון שהם שדרוג יוקרתי, התקנת תריסים, גוונים או וילונות חשמליים עולה משמעותית יותר מהאפשרויות הידניות הרגילות. בנוסף, אם מתרחש נזק גדול, כמו מנוע שבור, בעלי בתים עשויים להיות תקועים עם התריסים במצב אחד עד שהם יכולים לתזמן תיקון עם מקצוען. לבסוף, גם עלויות התיקון בנושאים מרכזיים כאלה יקרות למדי, לפעמים אפילו יקרות יותר מקניית תריסים ידניים חדשים.

אפשרויות תריסים חשמליים

יש מגוון סגנונות כיסוי חלונות המגיעים בצורות ממונעות, שכל אחד מהם מציע תכונות שונות ואפשרויות תיקון שונות. מותגים פופולריים כמו Blinds.com , Graber ובאלי מציעים צבעים וסגנונות שונים של תריסים ממונעים בזנים הבאים:

  • גוונים סלולריים
  • גוונים קפלים
  • גוונים רומיים
  • רולר גוונים
  • גוונים סולאריים
  • תריסי עץ
  • תריסי בד
  • תריסים אופקיים ויניל
  • תריסי אלומיניום / מיני

בין זנים אלה ישנם שני מאפיינים אלקטרוניים עיקריים שתוכלו לבחור: הרמה ממונעת והטיה ממונעת. תריסי הרמה ממונעים מאפשרים לך להרים ולהוריד את כל כיסוי החלון באמצעות מתג או לחיצה על כפתור שלט רחוק. לעומת זאת, הטיה ממונעת מוגבלת לתריסים בסגנון לוחות. זה מאפשר לך לשלוט בכיוון הלוחות באמצעות שלט רחוק או מתג קיר משודרג.

עלות תיקון תריסים חשמליים
עלות תיקון תריסים חשמליים

 בעיות נפוצות בתריסים חשמליים

ישנם מספר רכיבים של תריסים חשמליים העלולים להתבלות או להישבר לאורך זמן. בין הנפוצים ביותר בין אלמנטים אלה הם:

  • לוחות : בין אם בשימוש ממושך או מטראומה, כמו הפעלת לחץ רב מדי עליהם, לוחות התריסים האופקיים נתונים לסדקים, שבירה, כיפוף ועוד. זה נפוץ אפילו בתריסים ידניים.
  • מעקה ראש : כאשר לכלוך ופסולת מצטברים במעקה הראש של תריסים ממונעים, זה יכול לעכב את הפעולה. מעקה הראש המכיל אלמנטים מכניים רבים של תריסים חשמליים, נתון גם לבלאי ולשבירה לאורך זמן.
  • מנוע : מנוע לתריס חשמלי שבור יכול לנבוע מכל סוג של בעיות, כולל שימוש יתר כללי, תקלה חשמלית, בעיות במעגל ותקלות מכניות.
  • לבוש כללי : תריסים מעוטרים יותר וגוונים ממונעים כוללים לעיתים קרובות בד, העלול להתקלח ולהתפוגג עם הזמן. בנוסף, תאונות בסמוך לחלון יכולות לקרוע או לטשטש תריסי בד גם כן, ומחייבות החלפה.

תיקונים נפוצים לתריסים חשמליים

תיקון תריס חשמלי התיקונים הנפוצים ביותר שנעשו בתריסים חשמליים נוגעים ישירות לכל אחת מהבעיות שלעיל. לדוגמא, החלפת דקים וקליפס או בד היא תיקון נפוץ עבור כל סוג של תריסים. בנוסף, יתכן שתצטרך לבדוק את מעקה הראש ולהדק רכיבים אם הם התרופפו עם הזמן. מנועים שבורים הם החמורים ביותר מבין נושאים אלה ובדרך כלל דורשים התערבות של איש מקצוע.

 תיקון תריס חשמלי
תיקון תריס חשמלי

תיקוני DIY לתריסים חשמליים

אף על פי שכמה מהבעיות עם תריסים חשמליים, כגון בעיות מוטוריות ותריסים הנמצאים באזורים גבוהים יותר או מחוץ להישג יד כמו חלונות גג, תמיד צריכים להיות מטופלים על ידי איש מקצוע , אך ישנם שני תיקונים קלים של DIY לתריסים חשמליים שבעלי בית בטוחים יכולים לבצע איתם קלות, פתרון בעיות כללי והחלפת לוחות וקטעים.

פתרון בעיות כללי לתריסים חשמליים

כמה שזה נראה פשוט, לפעמים הבעיות בתריסים חשמליים ברורות וקלות לתיקון. לכן חשוב לפתור בעיות לפני שתבצע תיקון מורכב יותר. פירוש הדבר לבדוק את החיבורים ואת הכוח לתריסים עצמם. בדוק למשל את השלט, בדוק אם יש נזק וחסר כפתורים. החלף את הסוללות, גם אם כיבו אותן לאחרונה. עבור תריסים קווית, בדקו אם יש נזק במתג, ואל תשכחו את המפסק.

החלפת לוחות וקליפים בתריסים חשמליים אנכיים

תיקון קל נוסף של DIY עבור כל סוג של תריסים הוא החלפת לוח ו / או קליפ פגום. לשם כך, פשוט הוצא פלטה פגומה מהקליפ שלה או את הפלטה והקליפ ממעקה הראש. לאחר מכן, רכשו תחליפים זהים. הוק את הקליפ החדש למקומו על מעקה הראש, ואז לחץ היטב את הלוח לתוך הקליפ כדי להצמיד אותו למקומו.

מצא מקצוען

לבעיות מורכבות יותר בתריסים חשמליים כמו תיקון תריס חשמלי , שכירת מקצוען שיטפל בתיקון היא דרך נבונה לוודא שהוא מתבצע בצורה בטוחה ונכונה. השתמש בפורטל החינמי שלנו כדי ליצור קשר עם מקצוענים מקומיים שיוכלו לייעץ לך לגבי האפשרויות שלך ולתת לך הצעת מחיר עבור העבודה.

דילוג לתוכן