תמיכת IT ותחזוקת תוכנה

תמיכת IT ותחזוקת תוכנה

Activate.co.il מציעה שירותי IT ותחזוקת תוכנה במוצרי כמעט ו / או מודל offshoring. אנו יכולים להשתלט על התמיכה הטכנית, התחזוקה והפיתוח של היישום הקיים שלך בכל גודל ולהתחיל לספק לך שירותי מחשוב לעסקים כגון תחזוקה ופיתוח תוכנה בזמן אמת חסכונית.

 

– איך מתחילים לספק תמיכה ותחזוקת תוכנה בתחום ה- IT?

– תמיכת IT ותחזוקת תוכנה – חבילת שירות גמישה

– תמיכת IT ותחזוקת תוכנה – איך זה נראה בפועל?

– תמיכה IT במערכות קטנות

 

איך מתחילים לספק תמיכה ותחזוקת תוכנה בתחום ה- IT?

שיתוף הפעולה מתחיל בדרך כלל בפגישה אישית – בשלב לפני חתימת ההסכם . במהלך הפגישה, יועץ התמיכה והתחזוקה שלנו בתוכנה מתרגלים בתחילה במערכת IT שתכוסה במחלקת התמיכה והתחזוקה הטכנית שלנו . קיימת גם משימה ראשונית ותקופת ניסיון, שהיא לאפשר ללקוח להכיר את הסטנדרט של השירותים שלנו. זמן תקופת הניסיון הזה עשוי להשתנות, תלוי בגודל מערכת ה- IT שאנו אמורים להשתלט על התמיכה והתחזוקה.

 

עבור מערכת IT בינונית, תקופת הניסיון נמשכת כ- 1-1,5 חודשים. בשבוע הראשון לשיתוף הפעולה כל משימות התמיכה והתחזוקה מבוצעות מרחוק – על גבי מסך משותף, יחד עם איש ה- IT של הלקוח. החל מהשבוע השני מספיק שעה של התייעצות ביום בכדי לדון בכל הבעיות שצצו במהלך היום.

 

לאחר תקופת הניסיון אנו מוכנים לחלוטין להשתלט על מתן תמיכה טכנית, תחזוקה ופיתוח של מערכת IT. אם הלקוח משוכנע גם ביכולתו לבצע משימות בתמיכה בתוכנה טכנית, בפיתוח תחזוקה, שיתוף הפעולה פורמלי . לאחר מכן הפעולה מתבצעת במודל רב-שימורי . אם יש צורך במפגש אישי עם הלקוח, הוא מאורגן על פי הצרכים. במקרים אחרים פעולות התמיכה והתחזוקה של ה- IT מבוצעות מרחוק על ידי מחלקת התמיכה והתחזוקה הטכנית של Activate.co.il

 

 

תמיכת IT ותחזוקת תוכנה – חבילת שירות גמישה

לאחר פורמלית שיתוף הפעולה, אנו מקצים את בנק הזמן המוסכם שישמש למשימות תמיכה ותחזוקת IT , ומעניקים ללקוחות את הביטחון שיש להם משאב להתקשר אליו כדי לעזור, להנחות ולתמוך בהם. בזמן שהם משתמשים ומפתחים את מערכות ה- IT שלהם. לקוחות יכולים להתקשר נגד זמן זה לפי הצורך. לאחר מכן נקבע את השעה אם הדבר נדרש ואז נודיע ללקוח כמה זמן תעלה בקשה מסוימת בזמן לפני תחילתה. ימי תמיכה נוספים זמינים לרכישה לפי הצורך. כאשר לקוח אינו זקוק לתמיכה במערכות ספציפיות, חבילת השירות הגמישה מכסה גם ייעוץ ופיתוח. זה מאפשר ללקוחות שלנו להשתמש בשירותים שלנו כנדרש עבור מגוון רחב של פרויקטים.

 

 

תמיכת IT ותחזוקת תוכנה – איך זה נראה בפועל?

אנו נוקטים תמיד בגישה פרו-אקטיבית לתחום מתן שירותים, תחזוקה ושירותים אחרים. מעל ומעבר פשוט לספק שירות לפתרון תקלות תגובתי, אנו מציעים שירות המספק תחזוקה מונעת, בדיקות מערכת סדירות ויישום מנוהל של תיקונים ועדכונים. בנוסף, במידת הצורך, אנו מנהלים את המערכת, מבצעים שינויים בפונקציונליות או מתקינים תכונות נוספות כנדרש. לקוחותינו יכולים גם לנצל את שירותי פיתוח ה- IT והייעוץ שלנו.

 

ניהול מערכות IT נתמכות

לקוחותינו עשויים להתקשר ל-  Activate.co.il כדי לבצע שינויים בתצורת המערכת הנוכחית או להתקין פונקציונליות חדשה. נסכים לדרישות לשינויים אלה ונודיע ללקוח כמה זמן ייקח השינויים. לאחר מכן העבודות יתוזמנו ויבוצעו על ידי צוות התמיכה והתחזוקה של ה- IT שלנו.

 

תחזוקת תוכנה

אנו מבצעים בדיקות סדירות על המערכת הנתמכת כדי להבטיח שהיא תמשיך לתפקד בצורה אופטימלית. עם שחרור העדכונים, אנו מייעצים ללקוחות כאשר נדרש תיקון טלאי ומתבצע על העבודה הנדרשת כדי לעדכן את המערכות הנתמכות. הזמן שנדרש לביצוע בדיקות ועדכונים אלה מנוכה מזמן התמיכה שנותר.

 

משימות תחזוקה מנוהלות על ידי Activate.co.il ואינן מצריכות בקשה של לקוח לבצע בדיקת מערכת או עדכון. עם זאת, העבודה הנדרשת מתבצעת על פי הסדר בין  Activate.co.ilלבין לקוח כדי למזער את ההפרעה בשירות.

 

פיתוח IT

לקוחותינו עשויים לבקש מ- Activate.co.il ליצור פונקציונליות חדשה תוך שימוש בזמן מבנק הימים המוסכם. אנו נייעץ ללקוח אם נדרש זמן ליצור מפרט מפורט על מנת להעריך במדויק את הזמן הנדרש לפיתוח פונקציונליות חדשה. לאחר מכן לקוחותינו עשויים לבחור לבזבז את המספר המתאים של הימים מהזמן שנותר בכדי לספק את הדרישות ולספק פיתוח.

 

ייעוץ IT

לקוחותינו עשויים לבקש מ-  Activate.co.il לספק ייעוץ באתר ולקבל ייעוץ או עבודה בשטח מחוץ למערכות המכוסות בהסדר תמיכה. ננכה את הזמן שמשמש מבנק הימים לפי הצורך.

 

תמיכת IT

אם לקוחותינו יחוו תקלה במערכת הנתמכת הם עשויים לקרוא ל- Activate.co.il לחקור ולפתור את התקלה. כחלק משירות זה, לרוב אנו יכולים להשתמש בתמיכה נוספת של יצרני מערכות נתמכות במידת הצורך. משך הזמן שנותר על ידי צוות  Activate.co.il כדי לפתור את התקלה.

 

 

תמיכת IT של מערכות קטנות

כשיש כמה מערכות IT קטנות שאינן זכאיות לחוזה תומך IT גדול בגלל גודלן יכול להיות כאב מציק בצוואר – אך אנו יכולים לטפל בהן גם עבורך! למד עוד

התקשרו עכשיו 077-4000179

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

דילוג לתוכן