שירותי תמיכה ותחזוקה טכניים של IT

שירותי תמיכה ותחזוקה טכניים של IT

שירותי תמיכה ותחזוקה טכניים של IT

לנהל ללא דופי בעיות טכניות ותקופות של שינוי מערכות תוך שמירה על צוות הליבה שלך ממוקד בשירות, עם שירותי תמיכה ותחזוקת IT מתקדמים של אקיטיביט שירותי מחשוב לעסקים.

אנחנו נעזור לך

הגן על פיתרון ה- IT שלך

אנו נעזור לך לזהות בעיות וסיכונים פוטנציאליים באמצעות פתרון ה- IT שלך, ואז נספק פתרון מהיר שמביא אותך לגיבוי והפעלה מהירים, תוך צמצום אובדן הכנסות. אנו עוזרים לך להסתגל לשינויים בסביבת תשתיות IT ונקודות אינטגרציה, כך שהמערכות שלך שומרות על פעולות גם בנוף משתנה.

חיזוק הכישורים שלך

אנו מצוידים בידע מומחה על פני מספר התמחויות טכנולוגיות. אז אנו נמצאים היטב בכדי לעזור לכם להתגבר על סוגיות טכניות, ובנוסף לספק יתרון אינטגרלי בתקופות של שינוי דיגיטלי. אנו נקבע בסיס ידע המבטיח פתרון מהיר יותר של אירועים ושירות עצמי קל יותר עבור משתמשי הקצה שלך, כך שתהיה מוכן להגיב לשינוי עתידי – פתאומי או אחר.

התגבר על סוגיות מורכבות

שירותי מחשוב לעסקים – שירותי התמיכה והתחזוקה הטכניים של ה- IT מציעים שתי רמות תמיכה (L2 ו- L3). הראשון מחזיר אותך לרגליים במהירות, לאחר כישלון. השנייה מציעה את הרמה הבסיסית ביותר של תמיכה בנושאים מורכבים – עוזרת לך לשפר את התוכנה על ידי שינוי קוד התוכנית שלך.

צמצם TCO של מערכות IT

שנות המומחיות שלנו מבטיחות הגדרה חלקה ומסגרת תמיכה חזקה, ומאפשרים לך להפחית את התשלום הכולל, וכן ליהנות מפיתרון מהיר יותר של בעיות, משוב טוב יותר מהלקוחות והפחתת ההוצאות על תחזוקת מערכות בעבודה עם חברה שמתמחה ב שירותי מחשוב לעסקים.

העבר ונהל חובות וסיכונים

צוות הבית שלך יכול להישאר מעורב בעסקי הליבה שלך, בעוד אנו דואגים לתשתית ה- IT שלך. אנו עומדים לרשותך כדי לספק תמיכה לאחר שעות העבודה, בנסיבות בלתי צפויות.

איך אקיטיביט שירותי מחשוב לעסקים יכול לתמוך בך?

צור קשר

מה אנחנו עושים

לאחר שדיווחת על בעיה, הצוות שלנו יבודד את הגורם לבעיה ויפתר אותה בהקדם האפשרי. בנוסף, אנו יכולים להגדיר כלי ניטור ולהגיב באופן יזום לכל אירוע ובעיות פוטנציאליות, ולפתור אותם לפני שהמשתמשים שלך ישימו לב אי פעם.

 

לפרטים נוספים והצעת מחיר התקשרו 077-4000179

דילוג לתוכן