שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים

ניתוח ותכנון מצב קיים

כדי להציע לך את עיצוב רשת המחשבים הטוב ביותר שיימשך לאורך החיים המיועד שלו.

עלינו לבחון את התהליכים העסקיים שלכם, אולי להציע רעיונות שלא חשבתם עליהם – כולם מיועדים לתת לכם את המערכת הטובה ביותר שתתאים לכם עכשיו ובשנים הקרובות. הניתוח והעיצוב שלנו מכסים מערכות בכל הצורות והגדלים – ממחשב נייד או מחשב נייד ומדפסת, עד רשתות מרובות שרתים, מרובי אתרים וסניפים (Site to Site)

 

התקנה

חושב שיש לך את הידע להתקין מחשב – אחרי הכל, כמה קשה זה יכול להיות?

ובכן, האמת היא שלוקח לאיש מקצוע לעשות זאת נכון, כדי שלא תיתקל בבעיות לאורך זמן. כל כך הרבה עסקים חותכים פינות על ידי התקנת המערכת בעצמם או גיוס עזרתו של חבר או צוות צוות בעל כוונות טובות. התוצאה בדרך כלל הרת אסון! הפרודוקטיביות יכולה ללכת לאיבוד בזמנים קריטיים שבהם המערכת קורסת ללא סיבה נראית לעין, או נתונים חשובים נמחקים בטעות ללא גיבוי.

 

עצה טובה בהרבה היא להעריך שאתה חייב לעסק שלך כדי לבצע את העבודה בפעם הראשונה על ידי אנשי מקצוע. כן, בטח תשלמו קצת יותר מקדימה, אבל זה ישלם דיבידנדים לטווח הרחוק יותר. השג את מערכת המחשבים העסקית החדשה שלך על ידי אנשי המקצוע.

 

מעקב

הניסיון של השנים שלנו בתחום זה אומר שאנו יודעים בדיוק על מה לפקח ואיך למזער אזעקות שווא, תוך הקפדה על איתור כל הבעיות.

פיתחנו מערכת מקיפה של קריטריונים המאפשרת לנו לעקוב אחר מחשבים ורשתות בכל הגדלים כדי להבטיח המשכיות של כל מערכת מחשבים ועסק שהיא משרתת. אם העסק שלך לא יכול לתפקד ללא מערכת המחשב שלך, פיקוח הוא חיוני. זה כמו להחזיק צוות IT משלך, אך ללא עלות. אנו מציעים גם מערכת ריכוזית המאפשרת לכל לקוח גישה מיידית למידע על כל אחד מהמחשבים שלו.

לא משנה מה גודלכם, התקשרו אלינו עכשיו בטלפון 077-4000179

 

תמיכה ותחזוקת IT

"העסק שלנו מנהל את העסק שלך" – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים

שירותי מחשוב לעסקים, אין טעם לפתח מערכת מחשבים מתקדמת עם רשת מהירה אם אינך מתחזק אותה, או שיש לך מישהו שיכול להיות שם לתמוך בך אם משהו ישתבש. חומרה אכן נכשלת מדי פעם, זו עובדת חיים. תחזוקה של חומרה ותוכנה כאחד היא חובה כדי לשמור על הפעלת המערכת בביצועים שיא. מה שנדרש, אנו יכולים לדון בזה ביסודיות וליידע אותך מה היתרונות והחסרונות של אי-לעשות זאת.

אבל, בכל מקרה שאתה שקדן בתחזוקתך, אתה צריך לתכנן מגבלות לתקלות מדי פעם שעלולות לגרום לרמה מסוימת של אי נוחות, אולי אפילו השבתה מוחלטת – אחרי הכל, הטכנולוגיה משתנה כל הזמן. ב- Activate, יש לנו ניסיון לוודא במדויק את הסיבה לכישלון כלשהו וליישם במהירות תיקון, בדרך כלל מרחוק.   אם דרושה סיבוב עבודה בכדי לקום אתכם ולפעול, אל תפחדו – אנו נהיה שם מוכנים להיכנס פנימה ולהפעיל מערכות שוב, עם מינימום מהומה ותנאי השבתה כדי אתה והעסק שלך.   וכן, נהיה מקדימה ונספר לך בדיוק מה אנחנו עושים, כמה ככל הנראה יעלה תיקון מתאים ומתי ניתן לעשות זאת.

ואם יש אסון, חיצוני או פנימי, נסקור אותו.   בזכות העבודה הראשונית שלנו בשלב הניתוח והעיצוב, נהיה מוכנים להיכנס למצב משבר ולהחזיר את העסק לרגליו – פרונטו!

 

 

שירותי ענן

במסגרת שירותי מחשוב לעסקים – אנו ממליצים על שירותי ענן או מרחוק התואמים את צרכי המחשוב העסקיים שלך

אנו חושבים שהמונח 'ענן' נוטה להפחיד ולבלבל אנשים ומעדיף להשתמש במונח 'מרחוק'.   דוא"ל הוא דוגמה טובה מאוד לענן ענן או שירות מרוחק, וכזה בו כמעט כולם משתמשים בימים אלה, כך שרוב האנשים מבטיחים את עצמנו כשאנחנו אומרים להם שמדובר רק בשמות למשאבים חסכוניים המסופקים למשתמשים לפי דרישה דרך האינטרנט, לעומת דרך שרת של החברה שלה במקום.

 

אנו מהירים בכל נושא האבטחה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי המסמכים היקרים והתמונות היקרות שלכם יישארו בטוחים. כמובן שאתה צריך להיות מודע לשירותים שאתה משתמש בהם, אך שנבחרו בקפידה, הם יכולים לספק אחסון וגיבוי שימושיים, כמו גם גישה יעילה ליישומים.

 

 

ניהול נכסים

מהו ניהול נכסים?

ובכן, אנו מאמינים כי הטיפול בלקוחותינו אינו מפסיק לייעץ לפתרונות המחשבים הטובים ביותר ולהפעיל אותם.   טכנולוגיה היא השקעה – נכס לעסק ותפקידנו לנהל את הנכס בשבילך.   אנו רושמים בזהירות ובבטחה כל פרט ופרט לגבי כל רכישה של חומרה או תוכנה שביצעתם דרכנו, ויש לנו התראות המובנות במערכת הריכוזית שלנו כאן במשרד, כך שלעולם אין שום סיכוי לפיגור אחריות או הסכמי רישיון, מכיוון שאנחנו ' אני אתן לך הרבה אזהרה.

ויתרה מכך, כל אחד מחברי הצוות שלנו יכול לאחזר את המידע הזה עבורך בהתראה של רגע, אם תצטרך אותו – אחרי הכל, זה הנכס שלך.   זהו שירות באדיבות שאנו מציעים כמומחה המחשוב העסקי שלך.

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

דילוג לתוכן