כיצד שירותי תמיכה בתחום ה- IT עובדים ?

כיצד שירותי תמיכה בתחום ה- IT עובדים ?

שירותי מחשוב לעסקים, ספק שירותי IT וטלפוניה לעסקים קטנים ובינוניים. ITS מוקדש לספק שירותי IT וטלפון מקצועיים עליהם ארגונים יכולים לסמוך. יש להם גישה לתמיכה של ספקים מובילים כשותפה עם מיקרוסופט, סיסקו ודל והם ספקים מוכרים למוצרים אחרים כמו פס רחב, קווי חכירה ותוכנת אבטחה.

 

IT חיוני עבור חברות קטנות ובינוניות קטנות, בין אם זה לצורך העברת מיילים, שליחת הזמנות או סתם רדיפה אחר חובות שטרם שולמו. בשלב מסוים הטכנולוגיה המשרדית הופכת חשובה מכדי להתערבב בבעיות ועסקים מחפשים שירות תומך IT בכדי לספק יציבות מסוימת.

 

בדרך כלל ניתן לתגבר את שירותי התמיכה ב- IT לשלוש רמות: הפסקה / תיקון, פעילות פעילה וניהול מלא. אלה מספקים עלייה ברמות השירות והתמחור משקף בדרך כלל זאת. ברור שהרמות השונות פונות לארגונים שונים.

 

 

שבר / תמיכה

שירות תמיכה "הפסקה / תיקון" עושה את מה שהוא אומר – אם מחשב או רשת שוברים מישהו יתקן את זה. בדרך כלל מהנדס IT ינסה לאבחן ולתקן את הבעיה מרחוק. זה יכול להיות באמצעות הטלפון ("האם ניסית לכבות אותו?") או לאפשר למהנדס לשלוט במחשב דרך האינטרנט. מהנדס היה מבקר בכדי להתמודד עם הבעיות העיקשות יותר. יתכן כי הלקוח יחויב בגין ביקורים באתר וכמעט ודאי יחויב בגין כל החלקים המסופקים.

זה עובד היטב עבור כל ארגון המודע לתקציב שאינו תלוי יותר מדי IT ושמח להתמודד עם בעיות עם צמיחתם.

 

 

תמיכה פעילה

תמיכה פרו-אקטיבית נועדה למנוע בעיות על ידי פיקוח אחר תקינות המחשבים והרשתות. אם למחשב מתחיל להיגמר שטח הדיסק, למשל, עולה התראה וחברת תומכת ה- IT תצא לפעולה לפני שהמכונה תתפוס אותה.

מניעת בעיות היא חובה עבור עסקים המסתמכים בכבדות על המחשבים שלהם וצריכים למזער הפסקות.

 

 

שירותים מנוהלים לחלוטין

התמיכה ברובד העליון מתייחסת לרוב לשירות מנוהל באופן מלא. זוהי הצעה רחבה הרבה יותר בה חברת התמיכה פועלת למעשה כמחלקת IT במיקור חוץ. כפי שהשם מרמז, יש כאן מרכיב של מישהו שמתפקד כמנהל ה- IT שלך. ספק התמיכה ישקיע קצת זמן ומאמץ בטיפול ב- IT, למשל: – לחשוב על יכולת, לחפש בעיות חוזרות, להסיר בהדרגה נקודות תורפה. אם יש בעיה הם בדרך כלל ידאגו לכך, ויחליפו חומרה, תוכנה לפי הצורך במינימום הקלט ובדרך המהירה ביותר.

שירות מנוהל הוא האפשרות הטובה ביותר אם אתה לא רוצה להיות מעורב בניהול ה- IT שלך, רוצה את השבתה המינימלית והתגובה המהירה ביותר. זה אכן דורש תקציב גדול יותר ורמת אמון גבוהה.

 

מה לא מכסה שירות תמיכה?

השטן נמצא בפרטים הקטנים ?, אך בחוזה, באופן כללי, לספק תמיכה ותחזוקה כדי להפעיל את המחשבים והרשת הקיימים שלך. אין זה יוצא דופן שציוד ושדרוגים חדשים יהיו פטורים.

יתכן כי ציוד אישי, מחשבים בבית ושימוש על ידי פרילנסרים מושמטים גם מכיסוי רגיל. נקודה זו חשובה יותר ויותר מכיוון שהסמארטפונים והעבודה הביתית נפוצים יותר.

 

 

זמני תגובה והסכם רמת שירות (SLA)

ברור כי הזמן שלוקח לחברת תמיכה להגיב לנושאים חשוב. חלק מהלקוחות עשויים להיות שמחים לחכות מספר שעות למישהו להתקשר שוב ואחרים רוצים תגובה תוך עשר דקות.

ה- SLA מציע רמת שרת מובטחת ומציין בדרך כלל כי מענה לבעיות בתוך חלון זמן. ספקי תמיכה עשויים להיות מסוגלים להדגים את זמני התגובה האופייניים שלהם אשר נותנים מושג טוב לגבי איכות השירות.

 

דברים אחרים שיש לקחת בחשבון

 

האם הספק יתמוך ביישומים שלך?

ספקי התמיכה נוקטים בגישות שונות לתמיכה ביישומים. רובם יתמכו ביישומים מיינסטרים (כגון Microsoft Office) אך ייתכן ותוכנות פחות נפוצות עשויות להימנע מתמיכה. חברות תמיכה מסוימות יעבירו את הבעיה לספק התוכנה ויקשרו קשר איתן מטעם לקוחותיה.

 

אחריות לחומרה

שירות תמיכה טיפוסי יכסה רק את חלק העבודה של תחזוקת רשת המחשבים. אפשר להרחיב את חוזה התמיכה כך שיכלול אחריות לחומרה כך שהחלפת חלקים וציוד שבורים יהיו בחינם. לחלופין הלקוח יכול להבטיח שכל הציוד יישמר תחת אחריות היצרן וכי חברת התמיכה מודעת לכך.

 

אחריות הלקוח

הלקוח צריך גם להיות מודע לאחריותו. אלה בעיקרם: הצוות מאומן כראוי וכי הציוד נשמר עדכני ו במצב תקין. הפעלת ציוד ישן משפיעה בסופו של דבר על רמת השירות ללא קשר לכמה טובה חברת התמיכה שלך.

 

צרו קשר לאקטיביט שירותי מחשוב לעסקים למידע נוסף 077-4000179

דילוג לתוכן