איך הרווחתי יותר מ- 757,394 ש"ח מבלוגים

איך הרווחתי יותר מ- 757,394 ש"ח מבלוגים

"אתה באמת יכול  להרוויח כסף בבלוגים?"

אם קיבלתי שקל ₪ בכל פעם שמישהו שאל את השאלה הפשוטה הזו …

אמנם הבלוגים הם אחד ההמולה המשתלמת ביותר שיש שם, אבל זה יכול לקחת חודשים – ואפילו שנים – להתחיל להרוויח כסף אמיתי.

להרוויח 1,000 ₪ לחודש היה אחד היעדים המוקדמים ביותר שלי, והייתי מבולבל כשהגעתי לאבן דרך זו!

מאז הימים הראשונים ההם, הכנסות הבלוג שלי גדלו בצורה דרמטית – תחילה ל -2,000₪ לחודש, ואז ל -5,000₪ לחודש, ל -10,000₪ ומעלה.

איך להרוויח כסף בבלוגים

  1. בחר את המארח והנושא הטובים ביותר
  2. רשת עם בלוגרים
  3. כתוב הודעות אורח
  4. היקף התחרות
  5. למד מחקר מילות מפתח
  6. השתמש בגוגל
  7. צור דף נחיתה
  8. הגדר דפי ליבה
  9. השתמש במדיה החברתית
  10. בלוג בשביל כסף
  11. כתוב פוסטים אפיים
  12. כתוב פוסטים לייצור כסף
  13. מארח פודקאסטים
  14. השתמש בתמונות איכותיות
  15. בלוג עם תוכן סינדיקט
  16. אסוף מיילים
  17. צור מגנט עופרת
  18. בדוק את התוכן המוביל שלך
  19. סקר את הרשימה שלך
  20. התחייב לשנה שלמה

נכון לשנת 2019 הבלוג שלי עזר לי להרוויח כמה עשרות אלפי שקלים. הייתי רוצה לקחת אותך למסע. זהו מסע כיצד פתחתי בלוג עם מעט מאוד ניסיון והפכתי אותו למכונה לייצור כסף.

אבל אתה יודע מה החלק הכי טוב? יוצא לי לעזור לאנשים (מעל 9 מיליון עד היום!) במשהו שאני מתלהב ממנו: כספים.

אם אתה סקרן כיצד הרווחתי יותר מ- 100,000 ₪ בלוגים (וממשיך להרוויח כסף מהבלוג שלי בכל חודש), מאמר זה הוא בשבילך.

חברו את חגורות הבטיחות, אנשים. אני עומד ללמד אותך את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להרוויח כסף בבלוגים.

איך להרוויח כסף מבלוגים

אם המטרה שלך היא להרוויח כסף באינטרנט, בלוגים יכולים לעזור לך להגיע לשם.

ולמרות שזה עלול לקחת זמן להרוויח הכנסה יציבה, חשוב לפקוח עין על הפרס.

אם אתה רוצה להרוויח כסף בבלוגים, הנה הצעדים שאתה צריך להתחיל לנקוט עכשיו:

1. בחר את המארח והנושא המתאימים.

הרבה נוהג להרוויח כסף בבלוג, החל מיום רכישת האתר שלך. יצרתי מדריך מקיף לפתיחת בלוג עבורך.

המדריך יוביל אותך בכל דבר, החל משמות האתר שלך לבחירת שירותי אירוח לאתר שלכם כמו חברת Cloudways המצוינת במחירים מעולים .

כיצד לפתוח בלוג מאפס ולגרום לו להרוויח כסף

כיצד לפתוח בלוג מאפס ולגרום לו להרוויח כסף
לפני שמתמקדים בנושא, דאג לסיעור מוחות כיצד ברצונך שהבלוג שלך ייראה. רוב הסיכויים שתמצאו נושא פרימיום הגיוני בסגנון הבלוג וביעדים שלכם.

עם תוכנית יציבה לתוכן, וכבר עשית את הצעדים הראשונים להרוויח באמצעות הבלוג שלך.

2. רשת עם בלוגרים אחרים.

רוב האנשים מדמיינים "רשת" כמשהו שאתה עושה עם זרים במסיבת קוקטיילים. אתה עומד בפינה לבדך ושותה בירה אחר בירה בצורה מביכה, ובסופו של דבר אומץ לפגוש מישהו חדש! רשת מקוונת דומה, אלא שאתה לא צריך להתחפש. ומכיוון שהוא מקוון, אתה לא צריך להרגיש מוזר בשביל להגיע ליעד.

כשהתחלתי לכתוב בלוגים למדתי להשתתף בפורום פופולרי בו בלו כסף אחר. על ידי חיבור עם בלוגרים אחרים הצלחתי לבנות את הרשת שלי, ללמוד כמה לקחים חשובים וליצור הזדמנויות חדשות להצלחה.

אם אינך בטוח כיצד להתחיל, נסה להגיב לבלוגים המועדפים עליך ולהתחיל שיחות ברשתות החברתיות. עם הזמן תבנה מערכות יחסים עם בלוגרים אחרים שיכולים להשתלם בהמשך הדרך, מה שמוביל אותי לנקודה הבאה שלי.

3. כתוב פוסטים של אורחים לבלוגים אחרים.

פרסום אורחים הוא דרך נהדרת לבנות קשרים עם בלוגרים ולהביא תנועה חדשה לאתר שלך. לא רק שזה יכול לעזור לך להבליט את שמך שם, אלא גם לבנות קישורים אחוריים יקרי ערך לאתר שלך.

מה קישור אחורי? זה כאשר בלוגרים מאפשרים לך לקשר מספר פעמים לתוכן רלוונטי בבלוג שלך מתוך המאמר שאתה כותב עבורם. ככל שיש לך יותר קישורים נכנסים, כן ייטב.

לא זו בלבד שמאפשר לאנשים למצוא את אתר האינטרנט שלך, אלא זה גם יכול לעזור להגביר את דירוג המאמרים שלך במנועי חיפוש כגון גוגל. ברגע שהבלוג שלך פועל, הצעה לפרסם אורח באתרים אחרים היא צעד חכם.

אם אינך בטוח למי לפנות לפרסום אורחים, פנה לחלק מהבלוגרים המועדפים עליך באמצעות דוא"ל או מדיה חברתית ופשוט שאל. אמנם זה קשה להציב את עצמך שם, אך זכור שהגרוע ביותר שהם יכולים לומר הוא "לא".

4. היקף התחרות שלך.

האינטרנט כה עצום בהיצעיו שכמעט בלתי אפשרי לכתוב בלוג בנושא שלא סוקר במקום אחר. בנוסף, לכל נישה יש מגוון בלוגים מובילים שמביאים את מירב הקוראים וההכנסות הגבוהות ביותר.

אם אתה רוצה שהבלוג שלך יצליח, עליך להבין מדוע הבלוגים המובילים ממשיכים בעקביות בנישה שלך. מה הם עושים נכון? אילו צעדים הם נוקטים כדי לבנות תנועה שאף אחד אחר אינו? אילו נושאים הם עוסקים?

עיין בפוסטים הפופולריים ביותר בבלוגים באתרים המובילים והבין כיצד תוכל לקחת את הנושא ולהפוך אותו לשלך.

זכור, אתה לא רוצה להעתיק אנשים – אתה רוצה להיות טוב יותר ממה שהם. בנוסף לביצוע מחקרים משלך, אתה יכול להשתמש בכלים כמו SEMRush כדי לגלות לאילו מילות מפתח האתרים המובילים מכוונים.

5. למד על מחקר מילות מפתח.

כשהתחלתי לפרסם אורחים בבלוגים אחרים, התחלתי ללמוד על מחקר מילות מפתח. במקום לכתוב על נושאי כסף אקראיים, למדתי שאני יכול לייעל את המאמצים שלי על ידי מיקוד למילות מפתח עם פוטנציאל חיפוש.

המפתח כאן הוא ניסיון לחפש רעיונות למאמר שבו אוכל לדירוג במנועי החיפוש. אתה מבין, זה לא מספיק לכתוב תוכן מדהים. אם אף אחד לא קורא את זה, מה הטעם?  עליכם לוודא שניתן לחפש במאמרים שלכם לטווח הארוך. אם לא, אתה פשוט מסובב את הגלגלים.

הפריצה הגדולה ביותר שלי בתחילת הדרך הייתה העלאת אסטרטגיה לדרג "המתכנן הפיננסי". כמתכנן פיננסי, רציתי שמי שיחפש בגוגל את המונח הזה ימצא אותי. אבל הנה משהו מצחיק. לאחר שפרסמתי שאילתה כיצד לדירוג למונח זה בפורום שהשתייכתי אליו, קיבלתי את ההודעה הזו:

"ג'ף, שמתי לב לשרשור שלך בפורום ורציתי להודיע ​​לך שהדירוג של מונחים אלה כמעט בלתי אפשרי. עם היותך חנות של איש אחד ואתר אחד, לעולם לא תוכל להתחרות בכל חברות ההשקעות הגדולות הממוקמות באזור שלך. סליחה על החדשות המאכזבות. "

כשאתה שומע ממסרבים כמו זה, אל תקשיב . אני חייב לומר, האדם הזה טעה לגמרי. מכיוון שהרצון שלי לדרג עבור מילת מפתח זו היה כה חזק, חקרתי אסטרטגיות שונות ללא הפסקה עד שמצאתי תשובה.

בסופו של דבר, המחקר שלי הוביל אותי לחבר שהציע לי ליצור דף נחיתה נפרד לעסק שלי. לכותרת העמוד בחרתי "מתכנן פיננסי מדופלם באזור כפר סבא" והוספתי את "Certified" ו- "IL" כדי לעזור בחיפושים בגוגל. הדבר המגניב הוא שזה עבד.

למידה בסיסית של מחקר מילות מפתח חיונית כאשר אתה מתחיל לראשונה. בתחילה פשוט השתמשתי בתכנון מילות המפתח של גוגל. הייתי גם מקליד ביטויים בגוגל ורואה מה יעלה החיפוש המוצע ומתמקד בגרסת הזנב הארוך של מילת המפתח.

לדוגמה, הייתי מקליד את "רוט IRA" כדי לראות מה עוד עלה. כשאתה משתמש באסטרטגיה זו, הקפד לבצע את החיפושים שלך בחלון גלישה בסתר כדי שהעוגיות שלך לא ישפיעו על תוצאות החיפוש שלך! לא משנה מה, המטרה מספר 1 שלך אמורה לוודא שאתה משתמש במילת המפתח שלך בכתובת האתר, הכותרת והגוף של כל פוסט בבלוג. הקפד לבדוק מדריך SEO זה בעמוד לקבלת טיפים נוספים.

6. השתמש ב- Google כדי להרוויח כסף בבלוגים

כשרק פתחתי את הבלוג שלי, לא ידעתי כלום על היכולות שבעצם להרוויח כסף מפרסום מקוון. הייתי חסרת מושג. הדבר הראשון שעשיתי היה להתחיל עם Google AdSense.

AdSense של גוגל

על פי גוגל, Google AdSense היא "דרך גמישה וללא טרחה להרוויח הכנסות באופן מקוון." תקבל תשלום עבור הצגת מודעות Google ממוקדות בבלוג שלך. אתה יכול אפילו להתאים אישית מודעות כך שיתאימו לעיצוב האתר שלך ולעקוב אחר ההצלחה שלך. החשוב מכל, זה בחינם.

לאחר שתעצב את המודעות שלך (צבע, גודל, סוג המודעות המוצגות), תקבל גישה לקוד שתוכל להעתיק ולהדביק בבלוג שלך.

השקתי את גוגל אדסנס בסביבות מרץ 2009, שבמהלכה אפילו לא הרווחתי כמה מאות ₪ ואז זה גדל משמעותית. בדצמבר 2009 הצלחתי להרוויח 3,118.20 ₪. בסך הכל בשנת 2009 הרווחתי 14,870.84 ₪.

ינואר 2010 (פלוס רווחים שנתיים)

גוגל אדסנס היה מדהים – הצלחתי להרוויח 4,392.74 ₪ בינואר 2010. זכור, מעולם לא חשבתי שאוכל להרוויח כסף מהבלוג שלי אז להרוויח עוד 4,000 ₪ נוספים זה היה עצום. בשנת 2010 הצלחתי להרוויח 32,592.88 ₪ נוספים "בצד" עם Adsense.

עדכוני אלגוריתם של גוגל

למי שלא מכיר את העולם המקוון, גוגל שולטת כמעט בכל דבר – לפחות נראה. לא רק שיש להם חיפוש באינטרנט, אלא יש להם: גוגל כרום, גוגל מפות, גוגל דומיינים, יוטיוב, ספרים, חדשות, גוגל פליי, גוגל אדמה, גוגל פיננסים, והרשימה עוד ארוכה.

מדי פעם גוגל תשחרר את מה שמכונה "עדכוני אלגוריתם" המשפיעים על תוצאות החיפוש.

אם מישהו היה מחפש נעלי שמלה לנשים, הרישום הראשון יכול להיות נורדסטרום. אם נורדסטרום הייתה עושה משהו לא חוקי בכדי שהאתר שלהם יהיה במקום הראשון וגוגל גילתה את זה, הם יגורשו מהעמוד הראשון – הידוע גם ברשימה השחורה. עבור כל עסק מקוון שתלוי בחיפוש, זה יכול לשבש, אם לא להוציא חברה מכלל פעילות.

למרות שלא עשיתי שום דבר לא חוקי, נפגעתי מאחד מעדכוני האלגוריתמים הראשונים של גוגל שנקרא גוגל פנדה. למה הם אוהבים חיות גן חיות, אני לא יודע.

אבל בדיוק כמו סרט הילד קונג פו פנדה , הרגשתי שקוצצים לי קראטה. לפני העדכון של גוגל פנדה, הגעתי לאתר שלי כ100,000 מבקרים בחודש. ב- 11 באפריל 2011, כאשר האתר שלי נפגע, התנועה שלי ירדה ב -70% בן לילה. זה כאב. 

7. צור דף נחיתה

נאמר לי שאני צריך לעצב דף נחיתה נפרד לבלוג שלי הממקד את מילות המפתח בכתובת האתר.

בניתי את דף הנחיתה עם נושא התזה, כך שזה היה די קל. צירפתי סרטון וקצת על עצמי ועל השירותים שלי. אבל עכשיו הייתי צריך להעביר תנועה לדף הנחיתה שלי.

אֵיך? דרך פרסום אורחים, כמובן! תוכל למצוא את רשימת כל הודעות האורח שכתבתי עבור דף נחיתה זה על ידי קישורים לדף זה מפוסטים אורחים שפירסמתי באתרים אחרים.

כעבור זמן מה התחלתי להביא תנועה לדף הנחיתה והמיר אורח שבסופו של דבר הפך ללקוח הגדול ביותר שלי והניב מעל 30,000 ₪ לשנה רווח לחברה שלי. פגעתי בקופה. והם לא היו הלקוחות היחידים שרכשתי דרך הבלוג. עשרות אנשים הפכו ללקוחות בגלל שגילו את הבלוג שלי.

בנוסף, מספר רב של אנשים שהופנו אלי על ידי לקוחות אחרים, רואי חשבון, עורכי דין והם תמיד שולחים אותם לבלוג שלי קודם לכן כדי לבדוק אותי. זכור, זו הייתה הכנסה עסקית עקיפה מהבלוג שלי. הרווחתי גם כסף ישירות ממודעות בבלוג שלי, והייתי רוצה לשתף אתכם איך עשיתי זאת בהמשך.

8. הגדר את דפי האתר המרכזיים שלך

גם אם אתה רק רוצה מקום לכתוב, אתה צריך יותר מדף "בלוג" כדי שהאתר שלך יהפוך להצלחה. דפי הליבה שלך צריכים לכלול לא רק דף לבלוג שלך, אלא דף אודות, דף אנשי קשר ודף לגילוי.

ללא דפים אלו, כמעט בלתי אפשרי לאף אחד לגלות מי אתה. אם אתה רוצה שאנשים ימצאו את האתר שלך וילמדו יותר עליך, חשוב לאכלס את האתר שלך במידע שאנשים רוצים.

זכור כי דפי "אודות" ו"יצירת קשר "נותנים לך את האפשרות לשתף את הצד שלך בסיפור. לספר לאנשים מי אתה במילים שלך יכול להיות חזק מאוד, בעיקר כי זה עוזר לאנשים להכיר את האמיתי שאתה.

וזה לא העניין?

9. צור את חשבונות המדיה החברתית שלך

אם אתה חושב שאתה יכול להצליח בבלוגים בלי לדאוג למדיה החברתית, תחשוב שוב. בגדול, המדיה החברתית היא אחד הכלים הטובים ביותר שתוכלו להשתמש בהם כדי לבנות את קהל הקוראים שלכם ולהביא תנועה לבלוג שלכם.

אחד הצעדים הראשונים שעליך לנקוט בעת התחלת הבלוגים הוא הגדרת חשבונות מדיה חברתית עבור האתר שלך.

וזכור, אתה לא רוצה להשתמש בחשבונות המדיה החברתית הרגילה שלך לאתר שלך! עליכם להקים חשבונות חדשים המוקדשים אך ורק למיזם העסקי שלכם.

לאחר שחשבונות המדיה החברתית שלך יפעלו, תרצה להתקין כפתורי מדיה חברתית בבלוג שלך. בדרך זו, קוראים שרוצים לעקוב אחריך ברשתות החברתיות יכולים לעשות זאת בלחיצה פשוטה. קרא  את הפוסט הזה לעזרה בהגדרת כפתורי מדיה חברתית בסרגל הצד שלך או תחתונה בוורדפרס.

10. התחל לכתוב בלוגים תמורת כסף

בתור בלוגר הרווחתי כסף במיליון דרכים שונות. האתר שלי לא רק מביא הכנסות ממודעות, אלא כספים נוספים באמצעות תוכן ממומן, שיווק שותפים ועוד. אמנם קשה לסמר כל מאמץ מונטיזציה מההתחלה, אבל אתה רוצה להתחיל באסטרטגיות העצמות החשופות האלה מההתחלה:

שיווק שותפים

יש לי רשתות פרסום אחרות בהן אני משתמש כעת. גם יש לי הכנסות שותפים ממקומות כמו Ally.com , Betterment.com , או CapitalOne360.com (קישורי שותפים). אני מקבל תשלום גם על פרסום בבאנרים של האתר שלי. אני מייצר טונות של לידים מאלו המבקשים לקנות ביטוח חיים לטווח .

הדבר הנהדר בשיווק שותפים הוא שיש כל כך הרבה סוגים שונים של חברות שישלמו לך כדי להיות שותפה.

יש לי קשרי שותפים לכל דבר, החל מאתרי סקרים בתשלום ועד AirBnB. אז לא משנה מה הנישה שלך, צריך להיות איזשהו קשר של שותפים שיכול לעבוד בשבילך. בפוסט שלי ואני מקבל תשלום בכל פעם שמישהו לוחץ על הדף שלי ופותח חשבון תיווך.

אם אתה רק מתחיל ואתה מתקשה לקבל אישור לחברות כלולות נסה רשת כמו ShopHerMedia.com . אין להם כל כך הרבה הצעות שותפים, אבל הם מאשרים לך לכולם ברגע שאתה נמצא ברשת.

פוסטים ממומנים

מדי פעם יהיה לי פוסט ממומן שיכול לשלם בין 1,000 ל -2,000 ₪. פעמים רבות, מפרסמי תוכן פונים אלי בהצעה. זה מדהים. חשוב שאם אתה מתכוון לבצע פוסט ממומן באתר שלך שתוסיף כתב ויתור.

עליכם תמיד לגרום לקוראים להיות מודעים לכך שפוסט הוא פוסט ממומן, שכן לפוסטים ממומנים יש פוטנציאל להנמיך דעות של אנשים מסוימים או להוביל אותם להצהיר הצהרות שהם לא היו נותנים. עכשיו העניין: אני אף פעם לא מפרסם תוכן שאני לא מאמין בו.

לעולם לא אמליץ על שום דבר לאף אחד אם לא אעשה זאת מרצוני. פוסטים ממומנים הם נחמדים מכיוון שהם מכניסים כסף, אבל אני חייב לאשר את ההודעה לפני שהיא תעלה לאתר שלי. פרק זמן.

הכנסות ממודעות

תוכל להרוויח הכנסות ממודעות באתר שלך באמצעות Google Adsense, כפי שהסברתי קודם. כמה אפשרויות נהדרות אחרות לפרסום באתר שלך כוללות את Media.net ו- AdThrive . הכנסות ממודעות אלה יכולות לרדת ולזרום בהתבסס על כמות התנועה שהאתר שלך מביא, יחד עם מעורבות המשתמשים. לאחר שהבלוג שלך יפעל, תוכל להתנסות עם סוכנויות מודעות כדי למצוא את ההתאמה הנכונה.

מונטיזציה אמנם חשובה, אבל לא צריך לדאוג יותר מדי מזה במהלך החודשים הראשונים שלך. הצעדים החשובים ביותר לנקוט בהתחלה הם הפעלת הבלוג שלך, הוספת תוכן ככל שתוכל. ברגע שיש לך לפחות עשרים פוסטים מדהימים בבלוג באתר שלך, אתה יכול לעבור לשלב הבא.

11. כתוב פוסטים מדהימים!

אמנם העלאת כל סוג של תוכן באתר שלך היא הישג עצום בהתחלה, אבל בסופו של דבר תרצה משהו טוב יותר. לאורך זמן, כדאי שתעדיף לכתוב לפחות פוסט אחד או שניים מדהימים בחודש.

פוסט מדהים בבלוג הוא פוסט ארוך ומקיף יותר מכל דבר אחר שאתה כותב. לא רק שפוסטים ארוכים יותר חינוכיים עבור הקוראים שלך, אלא שהם נוטים גם להיות בעלי ערך טוב של SEO.

אם אתה מרגיש שמשהו יכול להפוך ל"נושא חם "בעתיד, זה חכם להקדים את הנושא הזה עם פוסט הבלוג הגדול והמקיף ביותר שאתה יכול לגייס. תאמין לי – לא תתחרט!

12. כתוב פוסטים לייצור כסף

ברגע שאתה מוכן, עליך לבוא עם אסטרטגיה לפרסום הבלוג הראשון שלך להרוויח כסף. זה יכול להיות סקירת שותפים של מוצר שאתה משתמש ואוהב, מקרה אישי אישי המשווה מספר מוצרים או שירותים, או משהו אחר.

כל עוד אתה מקדם או מתאר מוצר או שירות שאתה באמת יכול למכור, יש לך פוטנציאל להרוויח קצת כסף.

הפוסט שלך להרוויח כסף יכול אפילו להיות אחד מאותם פוסטים בבלוג מפלצתי שדיברתי עליהם. אחד הפוסטים הפופולריים ביותר שלי להרוויח כסף נקרא 100 דרכים להרוויח 100 ₪ מהיר . אמנם פוסט זה התחיל בכמה שותפים עצמאיים, עדכנתי אותו כך שיכלול הזדמנויות נוספות לייצור כסף לאורך זמן.

כשאתה מנסה לסמן את ההודעה הראשונה שלך להרוויח כסף, הקפד להשתמש במחקר בסיסי של מילות מפתח כדי לייעל את המאמצים שלך. עם אסטרטגיית המוצר והמילות המפתח הנכונה, לא כל כך קשה לכתוב פוסט בבלוג שיכול להכניס 1,000 ₪ ומעלה בכל חודש בפני עצמו!

13. התחל לארח פודקאסטים

התחלתי את הפודקאסטים של סנטים פיננסיים טובים. פודקאסטים מדהימים מכיוון שהם מאפשרים לאנשים לצרוך מידע כמעט בכל עת שהם רוצים. הם יכולים לנסוע, להתאמן, לטייל – אתה שם את זה!

בפודקאסט שלי אני עוסק במספר נושאים פיננסיים שונים החל מאיך להגן על ההשקעות שלך בפנסיה ועד סימני אזהרה שאתה צריך לפטר את היועץ הפיננסי שלך . חלק מהפודקאסטים, הם פשוט בשביל הכיף. לדוגמא, נאמר לי שאני נראה כמו הרוק (דוויין ג'ונסון, למקרה שלא ידוע לך).

אז עשיתי פודקאסט על שיעורי החיים שלמדתי . כיף כיף! עוד כיף כלל כיצד להשתיק את שונאיכם . אני יודע, איך יכול להיות שלבחור חביב כמוני שונאים? זה קרה. אבל האם עצרתי שם? ברור שלא!

14. השתמש בתמונות איכותיות

התמקדתי בשימוש בתמונות איכותיות שהיו ראויות מספיק כדי להיות על לוחות Pinterest. שמתי לב מאוד לפרטים בתמונות שלי מכיוון שתמונות הן גורם עצום כשמדובר אם קורא ילחץ או לא. יש שם כמה אתרים נהדרים לצילום תמונות.

אני קונה את כל התמונות שלי מ- DepositPhotos.com . יש להם עסקה שנתית עם AppSumo בזול מטורף. זה כמו ₪ 29 עבור 100 תמונות ברזולוציה גבוהה. זו עסקה רוצחת. ישנם אתרי אינטרנט המציעים תמונות בחינם, אך כדאי שתקפיד לקרוא את הרישיונות. לרבים מהאתרים החינמיים האלה פשוט אין את האיכות שאני מחפשת (או את תנאי הרישוי שאני רוצה) אז אני פשוט מקפיד על תמונות בתשלום.

אבל אתה בטח שואל איך אנו עורכים את התמונות שלנו. שאלה טובה. לאחר שסיימתי למצוא את התמונות המתאימות לאתר, אני שולח אותן לאשתי. השתמשנו בכלים בחינם כמו Canva.com לעריכה. כיום אנו משתמשים באפליקציות חינמיות כגון WordSwag ו- Phonto באייפונים שלנו.

מכשירי אייפון? כן, מכשירי אייפון. למעשה, נראה לנו שזה מאוד כיף ליצור תמונות באמצעות האפליקציות האלה. אנו יכולים לעשות זאת בזמננו הפנוי בכל מקום בו אנו נמצאים כרגע.

15. הרוויחו כסף בבלוגים עם תוכן סינדיקט

סינדיקציה של תכנים היא דרך מדהימה להוציא את הקול שלך שם – וזה בדיוק מה שעשיתי. סינדיקציה פירושה לשדר מידע במקומות רבים במקביל. זה אומר שאתה כותב פעם אחת, ואז אתה מקבל את העבודה שפורסמה מספר פעמים באתרים שונים. זה ענק. התחלתי לחפש אתרים שבהם הם מציעים סינדיקציה ועד מהרה מצאתי כמה.

לאחר שהפכתי לתורם לכמה מאתרים אלה, סביר להניח שיותר אנשים יביאו אותי לסיפון – והם עשו זאת. פאט פלין דיבר פעם על היותו "בכל מקום". אמנם הסינדיקציה לא באמת מביאה אותך בכל מקום באינטרנט, אבל זה בטוח עוזר!

בגלל סינדיקציה הצלחתי להשיג חלק מהתרומות לפוסט בבלוג שלי באתרים כמו Time.com , Money.com , USAToday.com , ABC.com ועוד מגוון אחר. כמו כן הפכתי לתורם לאתרים גדולים יותר כמו  Forbes.com ו- Investopedia.com שתרמו גם ל- USNews.com ו- MarketWatch.com .

16. התחל לאסוף מיילים

בתור בלוגר, אחד המשאבים החשובים ביותר שיש לך הוא רשימת הדוא"ל שלך. אנשים שנרשמים לקבל עדכונים בדוא"ל על הבלוג שלך הם העוקבים שלך בהארדקור, אז אתה רוצה לעשות זאת נכון. הוספת לחצן קופץ או לכידת דוא"ל באתר האינטרנט שלך בשלב מוקדם היא מכריעה. אם אתה מחכה יותר מדי זמן בכדי להתחיל לצלם מיילים, אתה רק פוגע בעצמך!

בעוד שתשלח תחילה עדכוני רשימת הדוא"ל שלך לגבי אתרך, אני מקווה שתסיים לקדם את השותפים שלך. אתה יכול גם להשתמש ברשימת הדוא"ל שלך כדי לבנות משפכי מכירה שמנחים את הקוראים שלך לעבר מוצרים שאתה מאמין בהם.

כשמדובר בבלוגים, רשימת הדוא"ל שלך היא כמעט כסף בבנק. לכן כדאי להתחיל לתפוס מיילים מיד.

ספק שירותי הדוא"ל האהוב עלי ביותר הוא ConvertKit . באמצעות ConvertKit תוכל לפלח את רשימת הדוא"ל שלך כך שלא תשלח את אותה הדוא"ל לכל אחד מהקוראים שלך בכל פעם. מכיוון שהאתר שלך מתמקד ככל הנראה ביותר משלל נושאים עיקריים אחד, אפשרות זו יכולה להיות מחליף משחק!

בסופו של דבר, תרצה להתחיל להשתמש במשפכי מכירה באסטרטגיה שלך. באמצעות משפך מכירה, תשלח לקוראים מסוימים סדרת הודעות דוא"ל שמטרתן לפתות אותם לרכישה או למכירת שותפים.

17. צור מגנט עופרת

מגנט להוביל הוא חינמון חינם שאתה מציע לקוראים בתמורה לכתובת הדוא"ל שלהם. זה היה משהו שלא הצלחתי ליישם בשלב מוקדם. חיכיתי יותר מדי זמן כדי ליצור מגנט עופרת לאתר שלי, בעיקר בגלל שהתחשבתי בו יותר מדי והתמקדתי יותר מדי בשלמות.

אבל כשסוף סוף השגרתי את מגנט ההובלה הראשון שלי, הכלי השולט בכסף , מספר הודעות הדואר האלקטרוני שאספתי יותר מפי שניים הוכפל. מגנט העופרת שלך לא צריך להיות מהודר; זה יכול להיות מסמך PDF בן עמוד מלא עם טיפים, רשימת ביקורת שמתמקדת בתחום ההתמחות שלך, משאב להדפסה או קורס דוא"ל פשוט.

18. עיין בתוכן המוביל שלך

ברגע שיש לך כמה פוסטים בבלוג מפלצתי וביקורות שותפים באתר שלך, אתה רוצה לפקוח מקרוב על ההתקדמות שלך. על ידי בדיקה ועדכון התוכן הטוב ביותר שלך, תוכל לוודא שהוא מדויק ולתת לו את הסיכוי הטוב ביותר לטפס במעלה השורות מבחינת אופטימיזציה למנועי חיפוש.

כמה מהפוסטים הטובים ביותר והמשתלמים ביותר בבלוג שלי עבר שיפוץ מוחלט לפחות חמש פעמים. כדי להרוויח כסף אמיתי בבלוגים, אתה צריך לשמור על התוכן הטוב ביותר שלך רענן ומדויק כל הזמן. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשמור על רשימת הפוסטים המפיקים ביותר כדי שתוכל לעדכן אותם לפחות 1-2 פעמים בשנה.

19. סקור את הרשימה שלך

אתה יודע מה יותר טוב מלהיות מדהים? הופכים טובים יותר מדי שנה. כשאתה גדל לתפקידך כבלוגר, הדרך הטובה ביותר לשפר את עצמך היא לשאול את הקוראים שלך מה שלומך – ומה אתה יכול לעשות טוב יותר.

יצירת סקר קצר עבור רשימת המנויים שלך יכולה לעזור לך לקבל משוב רב ערך שתוכל להשתמש בו כדי לשפר את האתר שלך, ובסופו של דבר, את הרווחים שלך. טקטיקה ששאלתי דרק הלפרן מהטריגרים החברתיים שואלת "מה הדבר הראשון שאתה נאבק בו?"

מכיוון שיש לי בלוג פיננסי, אני שואל על מה הם נאבקים כלכלית. לקבלה שלנו בלוג נוסף הנישואין , אנו מבקשים איזה סוג של בעיות הקוראים שלנו מתמודדים עם כשמדובר בנישואין שלהם. אם יש לך בלוג אופנה, אתה יכול לבקש את התסכול הגדול ביותר של ארון הבגדים שלך. אם אתה מתעסק בכושר, היית שואל על הבעיות הגדולות ביותר של הקורא שלך בתזונה ובפעילות גופנית.

אם ברצונך לקבל מידע מפורט יותר, תוכל אפילו לקשור את השאלות הללו לסקר קצר שתוכל ליצור בחינם באמצעות Google Forms. לא משנה איך אתה מקבל את המידע, כל עוד אתה מקבל אותו.

זכור, הקוראים שלך הם הסיבה שאתה מסוגל להרוויח כסף. הדרך הטובה ביותר לגדל את ההכנסה שלך תוך עזרה לאחרים היא להבין את נקודות הכאב שלהם וליצור מוצרים, משאבים ותוכן שיכולים לעזור.

20. התחייבו לשנה שלמה.

קל לבלות את הבקרים בסוף השבוע המנומנם שלך בחלום לפתוח בלוג. לרוע המזל, חלום אינו מספיק. לא משנה איזה דוחק צד אתה מתכנן להשיק, עליך לעשות יותר מאשר לחלום – אתה צריך לפעול.

כשמדובר בבלוגים, אני תמיד מציע לאנשים להתחייב לשנה שלמה לפני שהם בכלל מתחילים. זכור שאתה עשוי להרוויח קרוב לאפס באותה שנה ראשונה, וכי אמא שלך תהיה המעריצה הגדולה (והיחידה) שלך לזמן מה. התחלה איטית זה לא רק בסדר; זה נורמלי.

לא משנה כמה אתה מודאג, לוקח זמן לבנות בלוג מצליח וסוג קהל הקוראים שאתה צריך לפדות.

כשהקמתי את האתר הזה התחייבתי על עצמי לפרויקט מכל הלב. נכנסתי הכל, אנשים. מכיוון שהרגשתי שבלוגים הם העתיד של העסק, הייתי נחוש להצליח.

אם אתה רוצה להצליח, עליך להתחייב לשנה אחת לכל הפחות. ללא סוג כזה של מחויבות, אתה אמור להיכשל מבלי לתת לעצמך הזדמנות.

התחל להרוויח כסף בבלוגים עוד היום

אם אתם עוקבים בכל שלב ברשימה זו להתחייב בלוגים למשך שנה שלמה, אתה תהיה להתחיל להרוויח 1000 ₪ לחודש או יותר. זה עלול לקחת יותר זמן ממה שאתה רוצה, ואלוהים יודע שזה לא יהיה קל.

אבל, אני מאמין בך. ואתה יודע מה? כל עוד כתבתי בלוגים, מעולם לא ראיתי מישהו שופך את נשמתו לתוכו במשך שנה שלמה ונכשל. אם אתה מרגיש מוצף ולא בטוח כיצד להתחיל, גם אני מקבל את זה. לכן יצרתי סדרת דוא"ל חינמית שתוכל להראות לך את התהליך שלב אחר שלב ליצירת בלוג רווחי.

בהרשמה היום תקבל דוא"ל קבוע עם פעולות פעולה שיש לעקוב אחריהם. אתה יכול להרוויח כסף בבלוגים. לעזאזל, אתה יכול אפילו להתעשר. אבל זכרו, הכל מתחיל בצעד הראשון הזה.

דילוג לתוכן